Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tøj designer søger partner!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra KBH
Tilmeldt 10. Feb 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle fantastiske amino brugere!:D

Jeg søger en partner til mit/vores firma!

Lidt om mig;

Jeg er 28 år gammel. Jeg læser til beklædnings assistant hvor jeg er færdig til oktober i år. Det glæder jeg mig MEGET til;)

Jeg havde egentligt en forventning om at jeg gerne lige ville ud på arbejdsmarkedet inden jeg startede mit eget men nu er tingene bare begyndt at pege i denne her retning og det føles rigtigt. 

Jeg har allerede designet en lille kollektion (på papir) på 5 styles og har i dag været til møde med en meget sød og dygtig kvinde som er en kontakt person til en sy-fabrik i Estland. Hendes 'ting' er netop at hjælpe ny opstartet virksomheder og hun vil med glæde hjælpe i forhold til til produktionen, spørgsmål til at være i værksætter, faldegruber, en lidt alá støtte person?

Jeg har lavet en foretningsplan og en lille handlingsplan så ved hvordan de første spæde skridt skal tages (måske har du een endnu bedre ide?)

Her er så 'the tricky part'.......... Jeg vil gerne starte i New York!! Jeg har boet i NYC nogle år og det er et super spændende sted med masser af muligheder for de heldige og de hårdtarbejdende! Markedet herhjemme er alt for lille og alt for begrænset i forhold til det jeg gerne vil lave og opnå med tiden.

Jeg søger een; som er en ildsjæl som mig selv, lyst til at være en del af mode industrien, villig til at investerer penge (ligesom mig selv), synes markedsføring og den adminstrative del af et firma er det fedeste i verden (næsten ihvertfald;), god til at samarbejde, god til engelsk, og lyst til at tage med mig til New York!!

 

Håber jeg hører fra dig

 

De bedste Hilsner

 

Signe

 

Still endelig spørgsmål enten her eller på min email; signeskovjensen@hotmail.com

 

 

Fra Hamborg
Tilmeldt 29. Nov 09
Indlæg ialt: 107
Fra  ? Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Signe,

kender en som har samme ide som du har ! Vedkommende har allerede fäet syet nogle pröveskjorter men mangle ligesom en person der ved hvordan man designer og beskriver opgaverne...

Har du interesse ? Sä send en pm

Flemming

Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Signe

Fik lige lyst til at skrive lidt - da denne idé lyde super fed.
Håber virkelig at der melder sig en kompetent person, som du kan samarbejde med, som har det du søger i derved kan få noget godt op og køre.

Jeg vil også meget gerne finde en samarbejdspartner til  mit firma - designvirksomhed af smykker. Jeg har dog en skøn familie og kan ikke rygge teltpælene op og drage til USA - samtidig søger vi begge en person med lyst og erfaring i markedsføring og administration, så jeg er ikke et godt match for dig:-)

Jeg ønsker dig alt held og lykke og håber du får succes - send gerne et link til mig når du får en hjemmeside. - info@bynoer.dk

Smil fra Annette

Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Beklager at et par ord røg ud i farten....:-)

Fra KBH
Tilmeldt 10. Feb 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Flemming!

Hehe da jeg er ny bruger her på Amino.... hvad betyder en 'pm'?:) 

Hvis han/hun har brug for noget hjælp send endelig min e mail til vekommende (hvis det var det du mente?)

Bedste Hilsner

Signe

Fra KBH
Tilmeldt 10. Feb 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Annette!

Tak for dit 'smilende' indlæg, det er altid godt med positiv karma! Jeg skal nok sende et link når min website er oppe, og jeg ønsker dig alt held og lykke:)

Det er ikke sådan at være 'de kreative hoveder' ;)

God dag:)

Signe

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)