Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kender nogen til Mitsui Holding?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Kjellerup
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 74
Fra  MTech-Innovation Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle!

Jeg har i ugens løb været i kontakt med Jason Windsor fra Mitsui Holdings i Japan. Han prøver åbenbart at hverve kunder til at investere i aktier... Er der nogen der kender til firmaet?

Umiddelbart syntes jeg at det virker suspekt at et japansk firma som deres aktivt søger kunder i Danmark.

Mvh
Michael Nielsen

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej jeg kender dem ikke, man hvad får du tilbudt og hvordan er jeres dialog???

 

Mvh Jimmi

Tilmeldt 1. Jun 08
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

det er ikke ukendt at folk bliver ringet op af nogle der vil sælge dem aktier, og det er selvfølgelig ligesom alt andet, der lyder for godt til at være sandt - fup

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

TM2Byg:

det er ikke ukendt at folk bliver ringet op af nogle der vil sælge dem aktier, og det er selvfølgelig ligesom alt andet, der lyder for godt til at være sandt - fup

den sidste klovn er jo ikke født endnu, så normalt bliver de ved indtil folk giver dem lidt penge bare for at holde deres mund, nemmere bare at ligge røret på

Fra Kjellerup
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 74
Fra  MTech-Innovation Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvordan vores dialog er, jamen ham Jason virker selvfølgelig utrolig rar og tålmodig. Han taler rigtig godt engelsk. Han har ikke sagt helt præcist hvad han vil tilbyde og til hvilken pris. Men han fortæller at hans firma handler med aktier, ligenu er Apples aktier meget atraktive, ligesom sølv er godt at sætte penge frem for guld.

Han sendte mig efterfølgende noget Info som jeg skulle læse og så ville han ringe tilbage. Jeg har efterfølgende afbrudt kontakten til ham.

Han firma kan ses her: http://www.mitsuiholdings.com/
Fra hørve
Tilmeldt 29. Jan 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 09:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det var mig ville jeg holde mig væk. lige det navn du nævner har også prøvet at få os til at investerer.

Hvis du gerne vil smide penge ud af vinduet Så smid dem hellere i amager banken*GGG*

Vi investrerer ikke... Men man kan godt lave en fin hjemmeside og så frem deles. Men det navn du nævner sender op til flere sparmmails til os.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)