Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adwords - Langsom opdatering?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Kampgear Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Jeg er ny hvad Google Adwords angår. Jeg oprettede to annoncer igår aftes, men jeg så først resultaterne fra kampagnen dagen efter kl 12. Nu prøvede jeg at optimere de to annoncer ved at tilføje, slette eller pause nogle søgeord. Det gik helt galt og det hele blev meget rodet.
Så jeg besluttede mig for at slette annoncerne, men beholde kampagne og starte en helt ny annonce.
Jeg kunne ikke kalde annoncen det samme som den første jeg lavede. (selvom den er slettet?)

Jeg valgte tre søgeord:
  Onfone
  onfone
  fri tale og sms

Selvom annoncen er oprettet og der står "kvalificeret" ud fra den, så vises annoncen ikke.
Jeg testede annoncen ved at søge en af de tre søgeord på google - intet resultat. Med mine tidligere annoncer dukkede de op, som de skulle. (efter kl 12 dagen efter oprettelsen)
Går jeg ind på den nye annonce og holder musen over den lille talebobel, så skriver den "denne annonce vises ikke, der er ingen søgeord der aktivere denne annonce". Det er jo lidt løgn, da ifølge WordTracker og Googles egen søgeordsværktøj er 49.000 hits på 'onfone' hver måned.

Går der normalt en halv dags tid før ens nyoprettede annoncer vises? Eller mangler jeg at gøre noget??

Et andet spørgsmål. Går jeg ind på min konto på min computer, så vises der under "fakturering" at der er opkrævet betaling for 3 klik og et aktiveringsgebyr (hvad er det?).
Men går jeg ind på min mobil vises der en langt bedre opdateret visning. Der vises nemlig 10 klik. Og den opdaterer på få minutter på mobilen.

Kan det være rigtigt at hjemmesiden via explore/firefox er langt langsommere til at opdatere end mobil-versionen ?!

Venlig hilsen en lettere frustreret og irriteret adwords-begynder...

Casper

Tilmeldt 6. Mar 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 02:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper

CNybroe:
Går jeg ind på den nye annonce og holder musen over den lille talebobel, så skriver den "denne annonce vises ikke, der er ingen søgeord der aktivere denne annonce". Det er jo lidt løgn, da ifølge WordTracker og Googles egen søgeordsværktøj er 49.000 hits på 'onfone' hver måned.

Dette betyder bare at DINE søgeord ikke aktivere denne annonce. Der kan være forskellige grunde til at dine søgeord ikke aktivere din annonce, f.eks. maks. cpc (Hvilken beløb du er ville til at betale for et klik)

CNybroe:
Går der normalt en halv dags tid før ens nyoprettede annoncer vises? Eller mangler jeg at gøre noget??

Normalt kan man få sine annonce vist indenfor et par min, såfremt annoncer og søgeord er sat korrekt op. 

CNybroe:
Et andet spørgsmål. Går jeg ind på min konto på min computer, så vises der under "fakturering" at der er opkrævet betaling for 3 klik og et aktiveringsgebyr (hvad er det?).
Men går jeg ind på min mobil vises der en langt bedre opdateret visning. Der vises nemlig 10 klik. Og den opdaterer på få minutter på mobilen.

Desværre, så er Google Adwords nogle gange lidt langsom til at opdatere oplysningerne under "fakturering". 

-------------------

Jeg har tidligere arbejdet hos et ledende Adwords konsulentfirma i København. Nu har jeg dog planer om at starte op for mig selv. Dertil kunne jeg godt bruge nogle gode referencer, så hvis du ønsker et par måneders gratis hjælp til dine Adwords kampagner, er du velkommen til at kontakte mig. 

Tlf.: 28 49 51 32

Med venlig hilsen

J. Gyldendahl

Fra København
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Kampgear Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for dit omfattende svar! Det var til stor hjælp!

Fra København
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Kampgear Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for dit omfattende svar. Det var til stor hjælp!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)