Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP til hjemmeside

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Oct 10
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer !

Jeg står lidt i en knippe.
Mig og mit firma skal bruge en webshop til her om 7 dage, og vi aner ikke hvordan vi skal sætte sådan en op. Vi har allerede købt domainet igennem dandomain.

Er der nogen der har en idé til en løsning eller nogen som kan tilbude at lave en webshop til en gang rimelige penge ?

Kravet til hjemmesiden er:
Brug af vores domænenavn
Fri trafik
grundlæggende hjemmeside stuff
betalingsløsning
Billedvisning for produktet

Hvis man kan gøre så e-conomic og ens webshop arbejder sammen ville det være perfekt.

Mvh
Morten

Tilmeldt 3. Jul 09
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm nu når i har domæne hos dandomain kunne det være list oplagt at kigge på dandomains webshop produkt. Tror det er forholdsvis nemt at gå til, men jeg har ingen erfaringer med det.

Følg evt linkter og løs mere.
http://www.dandomain.dk/produkter/webshop.html 

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

HVis du allerede har et domæne hos dandomain, og du skal bruge en webshop uden nogen specielle krav og det skal laves på kun 7 dage, så mon ikke en dandomain webshop kunne være en løsning?

Det er et standardiseret produkt du kan få op at køre ret hurtigt, dog afhængig af betalingsløsning/indløsningsaftale du skal bruge til modtagelse af kreditkort kan det ikke nødvendigvis gøres så hurtigt. (det skal nok være paypal el. lign for at gøres så hurtigt - ved ikke om dandomain understøtter dette, men du kan jo høre dem ad).

Jeg ville gerne selv byde ind, da vi også laver webshops (men på kun 7 dage kan vi ikke levere et professionelt resultat som vi kan stå inde for).

Så du skal nok ud og finde en standardløsning ála dandomain eller scannet.

Fra Fuglefjord
Tilmeldt 25. Feb 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Mamut er et godt alternativ. Hurtigt at sætte op og du kan lave hjemmeside og webshop. Se www.mamut.dk

Mvh

Per Christensen

Mamut forhandler

Tilmeldt 3. Jul 09
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 23. Oct 10
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svarende alle sammen !
Nu har jeg noget at gå videre med ! :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Oct 07
Indlæg ialt: 211
Fra  Unique Systems Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :

7 dage er dæmle godt nok ikke meget frist at komme med. Hvad forventer du at have på den tid? Det vil f.eks. ikke være muligt at få betaling med div. betalingskort på siden (med mindre du allerede har en indløsningsaftale med NETS) der er i øjeblikket 7 ugers behanslingstid på en ansøgning.

Jeg kan godt lave en shop til dig på en dag så du kan begynde at oprette varer mm. mens jeg arbejder videre på designet MEN som der bliver skrevet så er 7 dage ikke meget til at levere en professionel løsning, og jeg vil ikke love at jeg kan have designet helt på plads inden åbningen. Det kommer i høj grad an på hvor hurtigt i du giver respons på fremsendste forslag. Desuden vil projektets succes afhænge af dit behov for support.

Men du kan sende mig dine kontakt oplysniger så ringer jeg til dig og så kan vi snakke om forventninger kontra hvad der er muligt og se om vi overhovedet kan blive enige :) 

Ha' en fantastisk dag

Kennith Nielsen
Unique Systems

Tilmeldt 21. Mar 10
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Kennith:

Men du kan sende mig dine kontakt oplysniger så ringer jeg til dig og så kan vi snakke om forventninger kontra hvad der er muligt og se om vi overhovedet kan blive enige :) 

Det er da en fantastisk salgstale du kommer med..

Musik til firmafesten, julefrokosten eller din privatfest? Hent gratis tilbud fra musikerne på bandlist.dk

Fra København
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,

Vi kan sagtens hjælpe dig med en hjemmeside på få dage der er billig, flot og hvor du ikke skal have en indløsningsaftale fra NETS/PBS. Det har du ik tid til da det tager 5-6 uger minimum. Og koster mange penge. 


Se de her sites vi har bygget på kort tid:
www.aquestionofshop.com
www.kyboe.dk

Som www.kyboe.dk - den kan vi lave til dig på få dage til markedets laveste pris. Vi har en grafiker og programmør inhouse. Du skal selv levere produktbilleder, tekster, priser, mv.

Du kan også ringe til mig på 61403251

Mvh
Kasper 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)