Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kopier en hjemmeside.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 23. Feb 10
Indlæg ialt: 297
Skrevet kl. 06:33
Hvor mange stjerner giver du? :

God morgen Allesammen Smile

Jeg har en hjemmeside med en kammerat, men vi vil gerne "dele den op". Vi ønsker nemlig ikke at have den sammen mere.

Hvad er muligheden for at lave en kopi af en hjemmeside, og rykke den hen på et andet domæne, så hjemmesiderne er helt splittet fra hinanden, men identiske ?

 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 07:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis I selv har adgang til alt koden så er det noget der nemt og hurtigt kan lade sig gøre.

Fra Christiansfeld
Tilmeldt 17. Apr 08
Indlæg ialt: 133
Skrevet kl. 08:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik

I kan via. et ftp program downloade sitet fra jeres webhotel.

Derefter smider i ganske enkelt bare filerne op på det andet webhotel, husk at tage kopi af database hvis i har sådan en tilknyttet.

Får i brug for hjælp skriver i bare, så hjælper jeg jer gerne, det tager højest 5 min. 

 

Dbh Peter

Dbh Peter.

Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 08:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Seo mæssigt er det noget lort :)
Fra None
Tilmeldt 28. Dec 07
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik! 

Fair nok at i vil splitte siderne op, men man må ALDRIG kopiere en hjemmeside, så der er to helt ens sider på samme tid.

Google straffer jer for ikke at være unikke og I kommer derfor ikke til at ligge i søgemaskinerne på samme på som hvis I havde lavet to unikke sider.

 

- Men hvis siden ikke kræver at i ligger godt i søgemaskinen, så kan I bare kaste jer ud i det. 

Fra Højer
Tilmeldt 23. Feb 11
Indlæg ialt: 156
Fra  WnB Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

I har også muligheden for at hente programmet HTTrack Som kan klare det for jer :)

Fra Lausanne
Tilmeldt 14. Jul 09
Indlæg ialt: 600
Fra  Sundhedslex.dk Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

som ankerstjerne også skriver, skal i passe meget på dublicate content hvis jeres hjemmeside skal kunne findes i google.

/JG

Fra Århus
Tilmeldt 10. Mar 10
Indlæg ialt: 139
Fra  Freewebsite-service.com Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik

Du har allerede fået en masse gode svar her i tråden, men jeg undrer mig lidt over hvorfor I ønsker at opdele jeres hjemmeside, så I har to identiske hjemmesider. Hvordan kan det være en fordel?

Er det ikke bedre at lave en helt ny hjemmeside i stedet, der omhandler lidt det samme, men alligevel adskiller sig.

Hvis I vælger at opdele hjemmesiden skal I, rigtig nok, være opmærksomme på I vil få Dublicate Content, hvilket kan skade jeres Google placeringer, så det kan ikke anbefales.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 23. Feb 10
Indlæg ialt: 297
Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svarene Allesammen Smile

Den side jeg har er desværre ikke bare en side man lige bygger op, det er lidt noget lort ....

Ideen var at vi rykkede den væk fra hinanden også skiftede det teksmæssige indhold, samt en del af de billeder der var.

Vores database ville være den samme og "skabalonen", men alt tekst indholdet ville være anderledes, og vi ville lave et logo skift, samt et navne skift på en af siderne.

Det her er alternativet, når ingen af os ønsker at blive købt ud af hinanden, men samtidigt er enige om at vi har helt forskellige ideer og visioner med vores hjemmeside/koncept.

Synes godt nok ikke det er fedt, at man ryger skævt af hinanden efter 1 års benhårdt arbejde med udvikling af både hjemmeside og et unikt koncept.... 

Det er godt nok en kompliceret sag det her.... 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Frederik:
Vores database ville være den samme og "skabalonen", men alt tekst indholdet ville være anderledes, og vi ville lave et logo skift, samt et navne skift på en af siderne.

Så får I intet problem med dublicate content som der er snakket en del om i tråden.

Så er det blot at downloade det hele og den anden så finder et nyt webhotel, uploader det hele med database og derefter skifter alle tekster ud.

Så er I begge kørende med samme skabelon, men forskelligt indhold.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)