Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny Hjemmeside

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Sørg for at få lukket jeres hjemmeside af snarest. Hvis I ikke gør det så vil jeres side når den kommer online på det rigtige domæne ikke komme til at ranke ordentligt.

Fra Århus
Tilmeldt 10. Mar 10
Indlæg ialt: 139
Fra  Freewebsite-service.com Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes egentlig du har fået lavet en hjemmeside der er ganske pæn og overskuelig, selvom det selvfølgelig er svært at vurdere rigtigt før hjemmesiden er helt færdig.

Jeg synes dog ikke at jeres logo er særlig godt eller passende, jeg vil derfor foreslå at I får lavet et nyt logo.

Samtidig kan I med fordel supplere jeres hjemmeside med visuelle ting som ikoner og lignende, der kan sætte lidt mere kulør på hjemesiden, så den ikke bare er grå og hvid.

Fra Holstebro
Tilmeldt 23. May 10
Indlæg ialt: 249
Fra  Gamer mule Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var bestemt ikke for at virke nedladende.

Du må ikke misforstå.

Jeg gav bare min ærlige mening. Jeg ved at siden ikke er færdig endnu.

Der er ikke lagt energi i designet på den side jeg henviser til. Den er bygget til at loade hurtigt, netop fordi at min målgruppe er ligeglad med design, men hellere vil have at det er hurtigt og nemt.

At Surftown så har lidt problemmer med at give mig den hastighed jeg har behov for, kan jeg desvære ikke gøre for.

Tilmeldt 10. Nov 10
Indlæg ialt: 111
Fra  3M Telemarketing Solutions Corp Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niels tak for svaret men kan du ikke uddybe dette, er det i forhold til seo??????

Med venlig hilsen

Mark Lindberg Wilken - 3mTelemarketing.com

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Steffen Rasmussen:

Det var bestemt ikke for at virke nedladende.

Du må ikke misforstå.

Jeg gav bare min ærlige mening. Jeg ved at siden ikke er færdig endnu.

Der er ikke lagt energi i designet på den side jeg henviser til. Den er bygget til at loade hurtigt, netop fordi at min målgruppe er ligeglad med design, men hellere vil have at det er hurtigt og nemt.

At Surftown så har lidt problemmer med at give mig den hastighed jeg har behov for, kan jeg desvære ikke gøre for.

Er det mit indlæg du kommenterer på? Fordi det var slet ikke en hentydning til dig eller til din hjemmeside, det var mere til dem der lever af at lave hjemmesider og grafisk design til andre, som kan komme med hård kritik, selvom deres egne referencer ikke altid er det bedre end de hjemmesider de kritiserer....

Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 619
Fra  År Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mark

En stilfuld og enkel hjemmeside, det kan jeg rigtig godt lide.

Der er også et godt profilbillede.

Hvad er jeres USP? Det fremgår ikke helt - ud over de kommende referencer kan bruges.

Mvh

Holger

Tilmeldt 10. Nov 10
Indlæg ialt: 111
Fra  3M Telemarketing Solutions Corp Skrevet kl. 07:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Holger, tak for svaret, jeg mener også helt bestemt at hjemmesiden skal være enkel, vi fremstår allerede som en seriøs og loyal samarbejdspartner, men det skulle

også gerne afspejles gennem vores hjemmeside...

Med venlig hilsen

Mark Lindberg Wilken - 3mTelemarketing.com

Fra København
Tilmeldt 12. Sep 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 08:19
Hvor mange stjerner giver du? :


Ros: Den er nem og overskuelig. Dejligt med en teksstørrelse der kan ses uden at knibe øjnene sammen ;0)

Ris: Logografikken er hakket - og endnu engang et alt for poleret foto af en pæn callcenterpige og helhedsindtrykket er bare kedeligt- gaab.

Fra Odense
Tilmeldt 28. Feb 11
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 08:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mark!

Vi tillader os lige at sende dig en PB ang. din side Skype-Wink

Mvh

Skypro I/S

Skypro I/S - Professionelle Facebook fansider og hjemmesider

Tilmeldt 10. Nov 10
Indlæg ialt: 111
Fra  3M Telemarketing Solutions Corp Skrevet kl. 08:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pernille tak for ris og ros, glad for du siger det med Call center pigen for jeg

hælder mest til at få taget et foto af en vores phonere fra vores kontor så folk kan se

hvem vi er.

jeg satte det ind for at skabe en debat og jeg er taknemmelig for alle svarene.

Med venlig hilsen

Mark Lindberg Wilken - 3mTelemarketing.com

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)