Jeg kan rigtig godt li' din webshop, men det er også kun fordi du selv syr en del af dine produkter. Hjemmesiden ser selv meget 'hjemmestrikket' ud, specielt med den farvede tekst i en speciel font. Det gi'r siden noget autencitet, som jeg tror er rigtig godt til målgruppen (måske er det blot en fordom.
En lille kritik er at jeg ikke helt fatter ideen med et bleabonnement og jeg synes heller ikke rigtigt jeg kan finde en fornuftig forklaring på siden
Sigurd: tak for det :-) den er jo også specielt til mødre :-)
Ideen med et bleabonnement er det samme som med årstidernes kasser... det er nemt! Da jeg fik min datter blev jeg irriteret over at skulle gå og huske på at købe bleer hele tiden og løb tør nogle gange fordi vi ikke havde pladsen til et stort lager... og så kom jeg til at tænke på alle de mødre der bor i kbh på 2-3-4 sal som slæber unger og tasker og indkøb op af trapperne, som ikke har bil og derfor går ud og handler ind eller tager bussen... for dem der fylder bleer enormt meget når man også slæber på indkøbsposer osv., og ligesom de betaler lidt ekstra for at få sendt økologisk frugt og grønt hjem hver uge, så mener jeg også de vil betale for at få sendt miljøvenlige bleer hjem som de ellers skulle rende byen rundt for at finde da de kun forhandles i Irma....
Rigtig mange har meldt at det er et fantastisk koncept og har prøvet det, men mange er faldet fra på pasformen da børn jo er forskellige...derfor har jeg nu fået et mærke mere så jeg dækker en større målgruppe :-) jeg har også nogle faste abonnenter, men nok :-) derfor jeg har udvidet mit andet varesortiment!
Under abonnement i toppen står en lang beskrivelse af hvordan det fungerer og fordelene ved det... :-) kan godt forstå hvis mænd ikke helt kan se ideen, men det er jo også oftest kvinderne der handler bleer i det daglige ;-)
Tak for forklaringen. Det var vist bare mig som ikke kiggede mig ordentlig for - jeg har også altid været temmelig enfoldig ;-) Sådan rent brugervenlighedsmæssigt, ville jeg nok kigge på om det ikke kunne sættes op således at potentielle kunder ikke selv skal lede efter informationen jf Steve Krugs berømte bog 'Don't Make Me Think' http://www.amazon.co.uk/Dont-Make-Me-Think-Usability/dp/0321344758/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1298962660&sr=8-1
Sigurd: tak for det :-) den er jo også specielt til mødre :-)
Ideen med et bleabonnement er det samme som med årstidernes kasser... det er nemt! Da jeg fik min datter blev jeg irriteret over at skulle gå og huske på at købe bleer hele tiden og løb tør nogle gange fordi vi ikke havde pladsen til et stort lager... og så kom jeg til at tænke på alle de mødre der bor i kbh på 2-3-4 sal som slæber unger og tasker og indkøb op af trapperne, som ikke har bil og derfor går ud og handler ind eller tager bussen... for dem der fylder bleer enormt meget når man også slæber på indkøbsposer osv., og ligesom de betaler lidt ekstra for at få sendt økologisk frugt og grønt hjem hver uge, så mener jeg også de vil betale for at få sendt miljøvenlige bleer hjem som de ellers skulle rende byen rundt for at finde da de kun forhandles i Irma....
Rigtig mange har meldt at det er et fantastisk koncept og har prøvet det, men mange er faldet fra på pasformen da børn jo er forskellige...derfor har jeg nu fået et mærke mere så jeg dækker en større målgruppe :-) jeg har også nogle faste abonnenter, men nok :-) derfor jeg har udvidet mit andet varesortiment!
Under abonnement i toppen står en lang beskrivelse af hvordan det fungerer og fordelene ved det... :-) kan godt forstå hvis mænd ikke helt kan se ideen, men det er jo også oftest kvinderne der handler bleer i det daglige ;-)
Hej
Jeg er selv far og står for bleindkøb ;-) (der er der nok også mange fædre der gør især i starten)
Som nogle tidligere har været inde på så bør du lave en kortere introtekst øverst og gøre den meget større, da den er svær at læse.
Placér f.eks. et billede af en forsendelseskasse hvor der stikke bleer opad, da et billede tit siger mere end ord :-)
Prøv at ændre kategorinavnet Abonnement til Bleabonnement (så får du en SEO værdig af en mere sigende linktekst)