Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Programmering priser

Side 1 ud af 4 (39 indlæg)
Fra Århus C
Tilmeldt 18. Apr 09
Indlæg ialt: 59
Fra  Connseb Travels ApS Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kære Aminoer,

 

Jeg er ved at udarbejde en forretningsplan for en idé jeg har.

Der er pt. ingen direkte konkurrenter til ideen så jeg kommer ikke nærmere på branche. Beklager.

 

ideen er i bund og grund, et booking sted i stil med Just-Eat.dk. Er der nogen der er har erfaringer eller viden omkring udvikling af sådan et site. Hermed:

- Pris på udvikling af ''booking'' system

- Hvilke firmaer har erfaring med programmering af sådanne systemer

 

Det er ikke så forfærdeligt mange spørgsmål, men meget essentielt for min idé.

Håber I kan finde tid til at svare eller give jeres mening til kende på området.

 

 

På forhånd tak,

 

Patrick,

 

 

Connseb Travels ApS - Ski og Sportsrejser til skoler og grupper.

www.connseb.eu

Tilmeldt 20. Jul 09
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Jeg er meget interesseret i at lave dette site for dig. Jeg har 8 års erfaring og søger nye udfodringer og arbejdsopgaver. Kontakt mig på jebser.m@gmail.com

Kan lave det for i omegn af små 12.500 kr.

Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

FOR KUN 12000 kr!

 

Markedsføringsforum - kom og være med!

Fra Århus C
Tilmeldt 18. Apr 09
Indlæg ialt: 59
Fra  Connseb Travels ApS Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jes, 

 

Tak for responsen.

Jeg er pt. kun igang med idé udvikling samt forretningsplan. Men det er meget pænt af dig at tilbyde dig. Jeg noterer dig i min plan som mulig udvikler. Kan dog ikke garantere noget. 

Hvis du vil være venlig at skrive en mail til mig med lidt information om dig selv.

- Erfaring (meget gerne henvisninger)

- lidt om dig selv

- Og meget gerne hvorfor du mener du kan gøre arbejdet. 

 

Håber ikke det er for meget at forlange. Men hvis jeg får projektet igennem vil jeg meget gerne have den bedste til opgaven. 

 

Du kan skrive til: patrickj@connseb.eu

 

Tusind tak, 

 

Venligst, 

Patrick. 

Connseb Travels ApS - Ski og Sportsrejser til skoler og grupper.

www.connseb.eu

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Mar 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Som Feedback skriver, så lyder det underligt hvis det kan udvikles for 12.000 ,-

Et system som just-eat.dk har heltsikert taget 1000 + timer at udvikle... Så en timeløn på 12 ,- er ikke meget..

Tror du skal regne med noget nærmere 100.000 ,- afhængi af funktionalitet.

De bedste hilsner
Jesper Thorup

Tilmeldt 20. Jul 09
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det meget muligt, at i kommenterer på hvad prisen er - jeg har lige sagt min pris, og hvis i tager 100K+ for sådan et system, så gør i det. Jeg er fint tilfreds med at modtage 12,5k for dette system.

Så brug mig - jeg er billig og erfaren. Hvis du kun efterspørger prisen, og ikke ønsker en udvikler p.t, er jeg ikke interesseret. Jeg står og mangler opgaver lige nu og ikke om 3 mdr.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

JTP:

Som Feedback skriver, så lyder det underligt hvis det kan udvikles for 12.000 ,-

Et system som just-eat.dk har heltsikert taget 1000 + timer at udvikle... Så en timeløn på 12 ,- er ikke meget..

Tror du skal regne med noget nærmere 100.000 ,- afhængi af funktionalitet.

Jeg er så enig! Jeg har forholdsvis stor erfaring med outsourcing, og tror en simpel version vil kunne laves for 40-50.000 kr - og så op til et par hundrede tusinde for version 1. Derudover er der den løbende vedligeholdelse/udvikling af nye idéer etc. :)

I forhold til den simple version kommer det meget an på, hvor meget backend der kræves, og om "pizzarier" selv skal kunne logge ind og gøre forskellinge ting. 

12.000 kr - vil jeg næsten gætte på er en joke - for det vil være umuligt. Der er så mange aspekter i det. 

Håber det gav mening :)

 

Fra Århus C
Tilmeldt 18. Apr 09
Indlæg ialt: 59
Fra  Connseb Travels ApS Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Som det også fremgår af indledende tråd. Så er jeg i et tidligt stadie og undersøger mulighederne samt indsamler informationer til en forretningplan som, forhåbentlig, giver mulighed for videreførelse af min idé og projektet. 

Det vil være misledende hvis jeg skrev at jeg mangler en udvikler NU. Det gør jeg ikke. 

Jeg sætter derimod pris på jeres indspark i forhold til priser samt erfaring på punktet. 

 

Så Jes, Der må jeg nok skuffe dig. Utrolig billig, lyder det til, men jeg mangler ikke en udvikler Pt. 

 

Connseb Travels ApS - Ski og Sportsrejser til skoler og grupper.

www.connseb.eu

Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Se evt. www.chinasoft.dk

Det er et firma i Kina med danske ejere, men med kinesiske medarbejderer. De har nogle gode referencer og er billige.

Held og lykke med projektet.

Fra København
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jes:

Jeg er meget interesseret i at lave dette site for dig. Jeg har 8 års erfaring og søger nye udfodringer og arbejdsopgaver. Kontakt mig på jebser.m@gmail.com

Kan lave det for i omegn af små 12.500 kr.

Koster det kun 12.500,- at lave et system som just-eat.dk? Surprise

Er det en standardpris?

 

EDIT: Ok, jeg har vist fået et svar - overså de andre indlæg :-)

Side 1 ud af 4 (39 indlæg)