Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fragt af vare fra kina.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra vrå
Tilmeldt 19. Feb 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 00:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er ny her på siden så nu håber jeg det er rigtig det jeg gør.

Er der nogle der kender et godt, trofast og billig shipping firma der kan hjælpe med fragt af nogle møbler jeg har købt i kina de skal fragtes 100% privat til mig selv.

Jeg handler selv i kina med min forretning men mit nuværende shipping firma vil ikke sende privat.

Er der nogle der kan hjælpe.

VH Anders

Tilmeldt 10. Apr 08
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at ringe til ALPI i Herning, og spørg efter Mikkel

Fra vrå
Tilmeldt 19. Feb 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det, det vil jeg prøve.

Har de både søfragt og luftfragt. jeg bruger normalt DHL til søfragt fra kina i min virksomhed men har fundet ud af at de nok er alt for dyre. Jeg er lidt grøn på shipping. har du nogle ide om de er for dyre.

Venlig Hilsen

Anders Pedersen

 

Fra København Ø
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 569
Skrevet kl. 08:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis problemet ligger i, at de gerne vil sende til dit firma, men ikke til dit privat, så lad dem da sende til dit firma og selv afhente møblerne dér? Hvis firmaet skal, betale for møblerne, så kan du jo bare sælge dem til dig selv :-)

Tilmeldt 7. Oct 10
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Vi kan godt hjælpe dig. Du er velkommen til at kontakte os via www.profragt.dk

 

Mvh

Peter

Fra Ribe
Tilmeldt 19. Dec 06
Indlæg ialt: 288
Fra  Interim Manager Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders,

Jeg fik i sommers sendt en 20 fods med møbler, købt i Kina, og flyttekasser fra min gamle lejlighed i Ningbo (tæt ved shanghai) sendt til mit hus i Kolding. Til opgaven hyrede vi et lokalt re-location firma, men al logistik, indfortoldning mm stod TeamFreight i esbjerg for, og de gjorde et skide godt stykke arbejde. Evt tag fat i dem og spørg om de kan hjælpe.

Martin

Selvstændig Interim Manager med speciale i sourcing og etablering i Kina. 12 års erfaring med SCM, 5 år bosat i Kina. www.njt.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)