Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så er det tid til årets iværksættermesse i Køge

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Wow, det er mange gode foredrag! Glæder mig til at være med igen i år. 

Fra Singapore
Tilmeldt 20. Nov 06
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Interessant. Er der et netvaerks program for investorer som soeger spaendende virksomheder?

Er på kig efter virksomheder, som har noget at sige,og som har produkter som kunne goere sig godt i syd asien/pacific - ved ikke lige hvordan messer goer sig i Danmark, og kunne ikke finde  informationer omkring netvaerksmoeder paa websiden. 

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kan tilføje at mit indlæg kommer til at hedde ”Universal Search – fyld mere på Google!”

Tommy Krabbe:

Martin Tychsen:

Hvad sker der med det i år?



Jeg har læst en andet sted, at hvis der var Aminotastic, så ville vi have hørt om det.


Men Martin, vi skal da under alle omstændigheder skåle for vores 1-års dag til messen :-)


Den tager jeg gerne på mig. Jeg har tidligere sagt at vi ikke skulle regne med Amino Tastic i Køge, med så kort varsel. Dermed ikke sagt, at der slet ikke bliver afholdt Amino Tastic i 2011.

Vi ses i Køge!

/ Emil
Fra Odense
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 280
Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay - det lyder godt. AminoTastic var klart det jeg kom for sidst - som etableret iværksætter gav selve messen mig ikke noget (to be honest).

Edit: jo den gjorde - fornøjelse af at møde Tommy Krabbe! 

Men der var masser af god information til nystartede, synes jeg... og det kan da være, at der i år er mere at komme efter.

@TommyKrabbe Ja, vi skal fejre vores 1-års-dag - og både se tilbage og fremad... der er sku' sket meget - for os begge.

Men om det lige bliver til selve messen, eller til AminoTastic ved jeg ikke endnu.

Hvad angår AminoTastic - så handler det om sjove og relevante oplægsholdere - ala Mogens Nørgaard og Stig Severinsen. De to var KLASSE sidste år - det var deMib såmænd også - ikke at forglemme.

Jeg tror det bliver svært at finde en flok foredragsholdere, der kan gøre det lige så godt - men jeg glæder mig til at se, hvad I komme op med.

Køb dit juletræ på nettet, leveret til døren og afhentet efter jul...

Fra Hørsholm, Danmark
Tilmeldt 29. Aug 08
Indlæg ialt: 1223
Fra  Resultatskaber.dk Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen

Glæder mig til at se jer.

Masser af hilsener

Rolf

Tilmeldt 17. Jun 06
Indlæg ialt: 70
Fra  StrongMind Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for nogle inspirerende foredrag på messen idag - lærte da en ting eller to om SEO jeg skal prøve af :)

Fra Fredericia
Tilmeldt 23. Sep 10
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Her fra det jyske skal der lyde en stor tak til dagens foredragsholdere. 

Mit tilhører program startede kl. 9.30 med Rolf's indlæg og sluttede med Hr. Krabbe's indlæg om optimister vs. pessimister. Blokken er fyldt med spændende notater (Jeg har også noteret mig at næste gang skal jeg havde en diktafon med).

 

Desværre blev der ikke tid til meget trykken på næven, men det må så blive en anden gang.

Endnu engang stor tak for et fantastisk arrangement.

Med venlig hilsen

Michael Rode

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

  Ja, tak for en god dag i Køge :-).

Det var super at få snakket lidt med de forskellige af Jer igen.
Jeg må indrømme at jeg var noget overrasket over at der var så mange besøgende på messen, på trods af at der ikke blev afholdt AminoTastic i forlængelse af den, ligesom der blev sidste år.

Men det så rimeligt godt og velbesøgt ud. Bare det at man ikke kan finde en ledig parkeringsplads når man ankommer for at skulle holde et indlæg på messen, men bliver nødttil at lave en halv ulovlig parkering for ikke at skulle gå 1½ kilometer, må siges at være et godt tegn Geeked

/Jesper

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Norbøll:

  Ja, tak for en god dag i Køge :-).

Det var super at få snakket lidt med de forskellige af Jer igen.
Jeg må indrømme at jeg var noget overrasket over at der var så mange besøgende på messen, på trods af at der ikke blev afholdt AminoTastic i forlængelse af den, ligesom der blev sidste år.

Men det så rimeligt godt og velbesøgt ud. Bare det at man ikke kan finde en ledig parkeringsplads når man ankommer for at skulle holde et indlæg på messen, men bliver nødttil at lave en halv ulovlig parkering for ikke at skulle gå 1½ kilometer, må siges at være et godt tegn Geeked

/Jesper

Dejligt indlæg du lavede der, og især den med din første plotter , der måtte kører hele natten:-)

Jesper: som du selv lærte mig for et år siden, smid din bil hvor det er synligt, og parkeringsbøden kan være billig. hvis man får en ordre hjem -:)

 

 

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Johnny Nielsen:

Dejligt indlæg du lavede der, og især den med din første plotter , der måtte kører hele natten:-)

Tak Geeked - Ja det er ret sjovt at tænke tilbage på, når man så står og kigger på det avancerede gear vi har i skilteområdet i dag. Hvad jeg dog ikke lige fik med i mit indlæg var så hvor meget det samtidigt ærgrer mig, at jeg faktisk solgte den for 1.000 kr. for 4-5 år siden. Det havde ellers været sjovt stadig at have den - bare for at kunne klappe den lidt engang imellem og tænke på alle de nætter hvor jeg har siddet og ventet på at den blev færdig med at knurre sig igennem diverse opgaver.

/Jesper

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)