Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billigste fragtmetode - webshop produkter

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad vil den billigste metode være? Og hvilket firma? GLS? PostDK? 

 

- Jeg har pakker der varierer fra 500g til 4kg. pr. pakke og har max målene på 30cm*45*30

 

Nogle, som har erfaringer? Og hvad koster det at sende en pakke B2C eller f.eks. GLS pakkeshops rundt omkring i landet. 

 

Jeg vil selv afleverer pakkerne hos enten GLS eller postDK

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Fra Slangerup
Tilmeldt 11. Dec 08
Indlæg ialt: 122
Fra  E-logger - Trådløs datalogning online Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Richard

Måske det mest kedelige svar du kan få kommer her:

Det afhænger af mange faktorer hvilke priser du kan opdrive, og ligeledes dine forhandler evner. Derfor får du allermest ud af at gribe telefonen og ringe til de forskellige leverandører.

Vi bruger ZAP & GLS som passer bedst til vores behov, men mange andre bruger PDK måske fordi de passer til deres behov, eller kundeservice niveau.

Priser er meget individuelle.

Emnet har været oppe mange gange herinde, og jeg har læst mange af de indlæg, og min vurdering er at GLS er billigst, men Post dk giver højest kundeservice, Jeg vil dog sige at firmaer som ZAP også kan være konkurrencedygtige i hvert fald for vores behov!

 

E-logger.dk - Trådløst

Følere - transmittere - datalogger

Fra København Ø
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 569
Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Poulsen:

PostDanmark koster 75kr* pr pakke for både 1kg og for 4kg :)

http://www.postdanmark.dk/index.jsp

 

Mener at de er ret billige i forhold til de andre. Prøv at se deres priser på deres hjemmeside :-)

 

Det er efter min mening AALT for dyrt! Det er jo det samme som C2C!! Der koster en pakkelabel 75 kr! 

Hvis folk kommer på min side og bestiller, for 200,- og ser fragten er 75,-.. så hopper de sku nok videre, hvor folk kan gøre det for 40-50 kr.

 

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Poulsen:

PostDanmark koster 75kr* pr pakke for både 1kg og for 4kg :)

http://www.postdanmark.dk/index.jsp

 

Mener at de er ret billige i forhold til de andre. Prøv at se deres priser på deres hjemmeside :-)

 

Det er efter min mening AALT for dyrt! Det er jo det samme som C2C!! Der koster en pakkelabel 75 kr! 

Hvis folk kommer på min side og bestiller, for 200,- og ser fragten er 75,-.. så hopper de sku nok videre, hvor folk kan gøre det for 40-50 kr.

 

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Tilmeldt 20. Feb 10
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor skal der afhentes og hvor meget sender du ca. pr. dag? pr uge?

Mvh

Martin

Brandt Logistics - Skindergade 15 - 1159 København K - Tel: (+45) 7199 0315 - Fax: (+45) 5555 0325 - info@brandt-logistics.net - www.brandt-logistics.net

Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Lyngby
Tilmeldt 13. Mar 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Du kan får direkte besked om dette og en billig pris garanti på www.flyttefirmaportal.dk hvad kan det skade at du lige prøver at sende en forespørgsel?

 

Niclas

Fra København
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Priserne for fragt afhænger meget af hvor mange pakker der skal sendes. 

 

Vi bruger selv GLS pakkeshop, fordi det med vores volumen er det billigste. Vi sender fra fra 500 g og op til 5 kg ca.

 

Vi tager på vores hjemmeside 31 kr. for fragt, men kan godt afsløre at vi selv æder en "lille smule" af prisen. 

 

Jeg tror du kan finde priserne på gls.dk ellers skal du prøve at kontakte deres salgsafdeling, så kan de nok godt sende dig nogle standard priser for B2C. 

 

 

Tilmeldt 23. Feb 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

HI ring til logsite.dk

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)