Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bing Bing - bedre end Google??

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Viby J
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 578
Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Blot for at sætte en diskussion i gang.

Jeg er godt klar over at SEO-mæssigt er det vigtigst at optimere til Google, da det er der hovedparten af søgninger foretages i det store hele.

Jeg optimerer også med mest Google i tankerne :-) Google like? Google dislike?

Men her på det sidste er jeg begyndt at bruge Bing når jeg selv skal søge efter noget. Jeg synes at jeg der ofte får meget mere brugbare/relevante resultater.

Hvad er er jeres andres oplevelser?

 

Fra kolding
Tilmeldt 11. Jun 10
Indlæg ialt: 356
Fra  Jannie Nielsen Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej.

Jeg synes modsat det kan være svært at finde netop det jeg skal bruge med Bing. Jeg var ellers begyndt at bruge den en overgang, men det blev simpelthen for besværligt. 

Mht seo skal jeg ikke gøre mig klog, ved knap nok hvad det er....

 

Fra Odense
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 134
Fra  KnowledgeDesign Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dino

Jeg bruger meget tid i øjeblikket på at søge div. ting jeg vil prøve at arbejde videre på, der kan jeg bedst lide GoogleWink

Tilmeldt 19. Aug 10
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er rent faktisk begyndt at bruge Bing til at teste mine søgeresultater i Google, og for at få "ny" inspiration.

Googles søgninger kan jeg nogen gange ikke bruge til en skid, før end jeg kommer hen på side 2-3-4 stykker. Der er simpelthen for meget crap på side 1 :/

Jeg er overbevist om at Google gør brug af data mining/data aggregation, hvilket gør at jeg ofte bliver henvist til de samme websites (dem som jeg oftest bruger), det er fint nok nogen gange, men pænt irriterende i længden.

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har også svært ved at finde de ting jeg leder efter på bing. Der virker Google bedre - selvom der også er meget bras som der bliver skrevet..meget ligegyldig afiliate og lignende!
Fra Hundested
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 457
Fra  Fatsak Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg søger på google får jeg oftest også en masse ting vist på side 1 jeg ikke kan bruge til noget. Mange ligger der fordi de har lavet seo, men ikke fordi de har det jeg står og skal bruge... Derfor tror jeg at Bing vil blive mere og mere udbredt :-) Hvis google ikke gør noget ved det altså :-)

Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Nåååh Jaa Bing er også et søgemaskine :)

Jeg havde helt glemt at bing eksisterede!

Markedsføringsforum - kom og være med!

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jun 10
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Da jeg er fuldstændig afhængig af Googles webbrowser Chrome, er der kun én søgemaskine i min verden, og det er Google.

Når det så er sagt skal jeg ikke afvise at Bing kan levere bedre resultater, det er ganske enkelt bare for besværligt for mig at benytte når hele det "environment" jeg arbejder i er Google-præget :-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

man bruger da begge især når jeg ikke finder det søgte på google for man vil altid gerne finde sin vare til den bedste pris.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jun 10
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

"Man" bruger ikke begge. Jeg gør ikke i hvert fald. Det falder mig aldrig ind at bruge Bing eller andre maskiner, og jeg tror ikke jeg er den eneste der har det sådan.

Det er mit klare indtryk at folk der sidder ved en PC er lige så meget vanedyr som alle andre mennesker!

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)