Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Event virksomhed søger kontakt til kunder.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 23:52
Hvor mange stjerner giver du? :

jannie N:

Kirsten (tumulten):

Er nu ikke helt enig ang. telefonen, rammer du på et tidspunkt hvor man har travlt, bliver du hurtigt afvist og glemt. Så hellere en mail.Smile

 

Da må man jo så bare lige ringe og spørge først alligevel -det er ikke lovligt at sende en mail uden modtagerens forudgående accept.....

Og jeg er enig -telefonen virker.....  Det er der jo nogen af os der skal sige hehe..   Jeg har en opgave der ligner, derfor er det ikke noget jeg griber ud af den blå luft.

Kan det virkelig passe, at det er forbudt at sende en mail med info om hvad virksomheden tilbyder til udvalgte virksomheders personaleafdeling uden foregående tilladelse?

Vh. Kenneth

 

Fra Hadsten
Tilmeldt 16. Mar 08
Indlæg ialt: 462
Fra  Vesterskov Bogføring Skrevet kl. 00:06
Hvor mange stjerner giver du? :

SumoAction.dk:

Kan det virkelig passe, at det er forbudt at sende en mail med info om hvad virksomheden tilbyder til udvalgte virksomheders personaleafdeling uden foregående tilladelse?

Vh. Kenneth

 

Ja.

mvh
Michael

Fra København NV
Tilmeldt 7. Feb 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 00:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Først vil jeg sige tak for de gode besvarelser og jeres tid, men ja ved nemlig godt at det er ulovligt at sende mails uden virksomheden accept.

Men hvis nogle af jer har nogle ideer til at budskabet kommer ud altså udover telefon opkald? 

nogen med gode erfaringer??

 

Fra Vejen
Tilmeldt 11. Sep 09
Indlæg ialt: 78
Fra  Medarbejderferie Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Chakib

Det er HR afdelingen du skal have fat i efter min mening.

Du skal først gøre op med dig selv hvilken størrelse virksomheder du vil henvende dig til og derefter lægge en plan for hvordan du kontakter dem.

Telefonen er en god måde fordi det også giver dig en opfattelse af hvordan andre ser på din idé. Du får en masse god feedback på dit produkt og kan tilpasse budskabet. Du kan også vælge at få et telemarketing bureau til at klare opkaldene og booke møder for dig.

Få lavet en god hjemmeside og få den optimeret så man finder dig når der søges på alt omkring events.

Få lavet nogle pressemeddelelser der fortæller om dit nye firma og få hjælp til at få dem ud til de rigtige medier.

Få en twitter-, linkedin- og facebookprofil og få skabt noget dialog omkring din nye biks.

Vi henvender os også til HR afdelinger og er igang med nogle af de tiltag jeg nævner for dig ovenfor. Om et par måneder kan jeg fortælle hvad der har virket bedst for os. Telemarketing kan jeg allerede nu sige virker.

Held og lykke med projektet.

MH

Bernt

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)