Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem stemmer i på ved næste valg?

Side 7 ud af 7 (68 indlæg)
Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Halfdan Timm:

Henrik Nielsen @ Det sammenrund af utilfredse vælgere - hvilket stadigt er + 5 % af befolkningen mindst - kan sagtens skabe resultater. Taget i betragtning af at partiet har været nede på 0.0 % i lang tid, synes jeg heller ikke, at vi kan snakke om 'easy comes, easy goes'. Dem, Anders Samuelsen har samlet her, er der for at blive der.

Håber jeg da.

Det vil tiden vise.

Lad mig give dig et eksempel, en del af LA's støtter i øjeblikket er rent faktisk tidligere konservative, herunder desværre også kernevælgere, altså vælgere der ellers normalt ville have stemt konservativt næsten uanset hvad ( årsagen har efterhånden været beskrevet i medierne i et par måneder, så det behøves vi ikke at debattere) Når feststemningen har lagt og når de Konservative har fået samlet stumperne op, så vil en del af dem søge tilbage... For der er trods alt forskel på liberalismen og Konservatismen

Men jeg vil give dig ret, tiden vil give os svaret... af alle de nye partier der har siddet i folketinget i de sidste 50 år, så er det efterhånden kun DF, der har vist sig levedygtige i en længere perioder

 

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes dette er et godt spørgsmål, men så er det jo godt jeg har svaret til ALLE herinde :)

Stem på Amino Partiet !!!

- partiet er ikke helt færdigt med parti programmet, men vil i sin enkelthed gøre det nemmere og være iværksætter og selvstændig -

- alle ting skal hænge sammen, så lavere person skatter tør vi ikke love, dog lover vi og gøre noget ved alt bureaukratiet, som hæmmer en masse udvikling og vækst i både store som små virksomheder, og som i sidste ende vil spare virksomhederne for en masse penge.

Som sagt er vi ikke færdige med parti programmet, men tro mig det kommer meget snart - og jeg håber på lidt støtte herinde fra, måske i form af en underskrift indsamling - der er trods alt 100.000 brugere hver måned, så mon ikke man kan skrabe 20.000 underskrifter sammen?

Hvad siger I?

Bendtsen

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Nu har DF ikke eksisteret i lige så lang tid som de fleste andre partier, så deres fald skal også nok komme før eller senere. Jeg tror personligt det sker den dag, Pia Kjærsgård går af som deres ubestridte leder.

Der er rigtigt mange af LA's støtter (ikke vælgere, støtter - den forskel er vi helt sikkert enige om), der kommer fra Konservative. Jeg tror dog ikke på, at de Konservative, eller Venstre for den sags skyld, når at samle deres stumper op inden der bliver holdt valg. Det, selvom Venstre ser ud til at ville udskyde det i så lang tid som muligt.

At selv 'kernevælgerne' er smuttet fra de Konservative har været med til at skille bukkene fra fårene. De tilbageværende, eliten som dig, har derfor en gylden mulighed nu for at genstarte partiet, med de værdier konservatismen egentligt står for. De værdier, som vi ikke ahr set meget til de sidste 2 regeringsperioder.
Held og lykke med det projekt! Og det mener jeg ikke engang ironisk - Danmark har brug for et stærkt, konservativt parti i modsætning til det mosaik-puzzle, der udgør partiet idag. 

 

Bendtsen @ Jeg beklager at være en lyseslukker, men;

1) Hvad adskiller Aminopartiet fra LA?

2) Hvad forhindrer det i at blive Fælleslisten om igen?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Dem der tænker på den næste vinder og kan holde sig fast på sit parti LA er jo ikke enig , der var jo enkle der gik fra partiet derved viser de ikke motivation til at sammenhold partiet.

Hvem vil både tænke på svage og tænke frem i tiden på miljøet , dog vis tænker over hvordan mange tænker de kun kort sigtede gevindste , jeg synes der snakkes kort sigtede skat ned , at finde lang sigtede løsninger ,andre holder på efterløn der er stemmer på dette på kort sigt sådan kunne man blive ved

Derved ved jeg snart ikke hvem skal stemme på , med da alle tænker lidt på populære emmer og ikke dem der gør ondt på kort sigt

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Bendtsen:

Synes dette er et godt spørgsmål, men så er det jo godt jeg har svaret til ALLE herinde :)

Stem på Amino Partiet !!!

- partiet er ikke helt færdigt med parti programmet, men vil i sin enkelthed gøre det nemmere og være iværksætter og selvstændig -

- alle ting skal hænge sammen, så lavere person skatter tør vi ikke love, dog lover vi og gøre noget ved alt bureaukratiet, som hæmmer en masse udvikling og vækst i både store som små virksomheder, og som i sidste ende vil spare virksomhederne for en masse penge.

Som sagt er vi ikke færdige med parti programmet, men tro mig det kommer meget snart - og jeg håber på lidt støtte herinde fra, måske i form af en underskrift indsamling - der er trods alt 100.000 brugere hver måned, så mon ikke man kan skrabe 20.000 underskrifter sammen?

Hvad siger I?

Bendtsen

Bendtsen - hvad vil I gøre anderledes end Liberal alliance eller hvilket som helst andet parti?

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas

Som sagt kommer vi tilbage med vores parti program senere - men en ting jeg kan love er at vi ikke sælger varm luft som mange af de andre partier, og så mener vi rent faktisk også at vi kan bære mange af de blødere værdier, således er vi ikke blot tal fikseret!!!

Men læn dig tilbage og vent på vores program, så vil du og mange andre blive meget klogere på hvad vi har på hjertet og står for.

Bendtsen

Fra Søborg
Tilmeldt 22. Nov 10
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er så træt af den sædvanlige venstrefløjs moralprædiken om manglende næstekærlighed hvis man går ind for skattelettelser.

Villy Søvndals svagt skjulte portrættering af liberalister = egoister er latterlig og ekstremt hyklerisk.

Vi er ALLE egoister!

Forklar mig venligst, hvorfor et lavere skattetryk pr automatik vil gå ud over de svageste i samfundet?

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Halfdan

Vi kommer snart med et helt program, så kan du læse dette - jeg kan blot sige vi adskiller os på væsentlige punkter, men igen er der selvfølgelig også ligheder.

Det jeg synes vi mangler i politik er ikke så meget hvad der skal gøres, men især HVORDAN - og det synes jeg der er rigtig mange etablerede partier og politikkerer der ikke forholder sig til.

Vi vil gå mere konkret til værks, med risikoen for at drukne i alle andres difuse løfter, som dog  lyder bedre i folks ører. Så vi kommer ikke til at være de store idealister, men mere fremstå som realister :)

Bendtsen

Side 7 ud af 7 (68 indlæg)