Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

kontakt til den egyptiske told

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Mar 09
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa

 

jeg har brug for at komme i kontakt med erhvervs tolderne i egypten, er der nogen der kan hjælpe for den danske ambassade kan åbenbart ikke hjælpe

 

thomas

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12664
Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

nyselvstændig:
erhvervs tolderne i egypten

Undskyld men du mener vel toldmyndighederne ?   hvad er det mere specifikt du har brug for at vide / snakke med dem om ?   har du ovevejet om der var andre der kunne hjælpe dig ? Horfor kunne ambassaden ikke hjælpe ?

generelt tror jeg det bliver meget svært at få kontakt til nogle myndigheder da landet jo næsten er på vej til opløsning.

Mvh

Ravn

 

Tilmeldt 6. Mar 09
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa

 

fordi vi selv har stået for det meste af fragten, og det er ikke et firma dernede vi har sendt pallerne til derfor et problem.

 

de siger det er et problem at komme direkte i kontakt med dem

 

thomas

Tilmeldt 9. Oct 08
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, normalt er den danske ambassade i Cairo fantastisk hjælpsomme, men kan de ikke bringe dig videre i det, så kan min mand, han er egyptisk advokat bosat i Danmark.

Send mig en pm med dit tlfnr

 

 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12664
Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

nyselvstændig:

fordi vi selv har stået for det meste af fragten, og det er ikke et firma dernede vi har sendt pallerne til derfor et problem.

de siger det er et problem at komme direkte i kontakt med dem

 

Undskyld men jeg forstår intet af det du skriver !  Du bliver altså nødt til at  udtrykke dig klar og tydeligt så i har en change for at kunne hjælpe dig. 

Har du ikke brugt en speditør til fragten ??

 

Mvh

Ravn

 

Tilmeldt 6. Mar 09
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa

 

jo men de kan ikke gøre mere siger de, og siger jeg skal tage fat i ambassaden

thomas

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12664
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Jeg fortsår stadigvæk ikke hvad det er der er dit problem. Du bliver altså nødt til at udtrykke dig så vi andre kan forstå dit problem er ellers har vi ingen mulighed for at hjælpe dig.

HVorfor er det ambassaden ikke kan hjælpe dig ??

 

 

Tilmeldt 9. Oct 08
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ikke overrasket over, at ambassaden ikke kan hjælpe med det her, selv om de virkelig er meget hjælpsomme ellers. De havde engang i tidernes morgen ( og har måske stadig ) et samarbejde med et privatejet firma som de henviste til ved alle import / eksport spørgsmål og jeg havde selv inden jeg blev gift den tvivlsomme ære at tale med dem ved en enkelt lejlighed og det absolut eneste fornuftige der kom ud af den samtale var: betal 800 dollars, så booker vi et møde, som du også skal betale for og så kigger vi på  sagen og fortæller hvad det så vil koste at løse problemet. No

Der er en ting som alle, der handler med Egypten bør vide: Egyptere tager ingen rigtig alvorligt, som de ikke kan stå og se i øjnene.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)