Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på webshop koptiske-rejser.dk

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 9. Oct 08
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Nå, men nu kan det så ikke længere skjules, jeg har lavet en side til vores rejsebureau Smile

www.koptiske-rejser.dk

I stedet for et rap med en kæp, så tag og giv mig noget kontruktivt kritik - men støder du på stavefejl, så lad venligst være med at kommentere på dem, det er meningen at de skal være der Big Smile 

Okay, jeg kryber i flyverskjul nu inden bombardemangerne starter, for det er den første side jeg nogen sinde har lavet, så det er nok noget værre hø Tongue Tied

 

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

I forhold til at det er din første webshop, så synes jeg faktisk den er veludført. Dog ville jeg ikke bruge de farver du bruger. Der bliver for meget brunt! Jeg synes at du skal læse mit indlæg om brugervenlighed på hjemmesider.

Tilmeldt 9. Oct 08
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, tak for din feedback. Jeg læste dit indlæg med stor interesse - meget flot skrevet og mange gode pointer. Der fik jeg lige lidt at tænke over.......

Farverne tror jeg nu, at jeg beholder i rammerne for jeg vil gerne have at Egypten temaet går igen i farven "sand", men jeg tror nu nok jeg vil tænke meget over hvilken farve i billederne, som jeg sætter på i fremtiden Cool

 

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Titlen velkomme ingen der søger på google efter din hjemmeside og dit domænet ligger du lige vel hvad nummer 1 , så sats på nogle andre , derved udnyt så godt som muligt de 67 tegn google viser jeg denne her titlen <title>Velkommen til Koptiske Rejser - www.koptiske-rejser.dk</title>

ens tekst størrelse på mest af siden , husk lange sider såsom betingelse siden er meget uoverskuelig når ingen underoverskrifter er lavet, husk det viser lidt google vejen hvilken ord der ligger i h1 og h2 overskrifter.

Større klik ved hver rejser bestil denne rejse , alle rejser lidt grund info når klikker på hver rejser.

Kontaktsiden god ide , med kontaktformular derved man let kontakte dig vis ikke har Outlook Express på sin computer, frem med CVR nummer det skaber troværdighed.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 13. Mar 09
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med en under-overskrift om at temaet er kristne i egypten. Så alle er med på hvad kopter er.

Billige Flybilletter : Skal der ikke være nogle knaldtilbud på billige rejser?

Også en lille sød kamel i silhuet ved siden af sandbunkerne. Og en pyramide måske.. lidt i baggrunden.

Tilmeldt 9. Oct 08
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Super god kritik jeg får af jer allesammen. Tusind tak at i tager jer tid til at hjælpe mig videre Smile

Det du mener Mikael er altså at jeg burde udskifte titlen med fx Rejser til Egypten?? Er det korrekt forstået???

Resten er noteret på min to do liste, men jeg er ikke sikker på hvad du mener når du skriver:

alle rejser lidt grund info når klikker på hver rejser.

 

Mener du jeg bare burde skrive "hard facts" og så lave link til turens pdf-katalog??

 

 

Tilmeldt 9. Oct 08
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tarsio, vi har selv spekuleret lidt på at lave noget omkring temaet som du er inde på, men da de 2 næste destinationer vi åbner er Dubai og Costa Rica, så synes vi ikke det var helt så smart.

Under billige flybilletter er det meningen at vi gerne vil have en søgemaskine der kan arbejde med vores bookingsystem Sabre, men ind til nu så har vi været i kontakt med flere webfirmaer som kan alt muligt, men bare ikke lige det vi har brug for Sad og dem der siger de kan, de har intet at henvise til, som viser at de kan, men derimod vil de meget gerne fortælle os, hvad det vil koste Sad og de vil meget gerne fortælle os at det tager laaaaaaaaaaaaaaannnnnnnggggg tid at lave............ Og DET har vi slet ikke tålmodighed til!

Dine ideer til vores log er rigtig gode Smile

Tilmeldt 11. Jun 09
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg siden igår fået en fejl meddelelse når jeg går ind på jeres site...

mvh. Anders Holm
Arbejder med Konverteringsoptimering, brugervenlighed, troværdighed, omsætningsforøgelse og hastighedsoptimering.

Tilmeldt 9. Oct 08
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, det lyder mystisk Huh? hvilken fejlmeddelse er det?? Hos mig ser den ud som den plejer????

Andre der får en fejlmeddelse?

 

Confused

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Lolaty:

Det du mener Mikael er altså at jeg burde udskifte titlen med fx Rejser til Egypten?? Er det korrekt forstået???

Resten er noteret på min to do liste, men jeg er ikke sikker på hvad du mener når du skriver:

alle rejser lidt grund info når klikker på hver rejser.

  

Meget lidt info under produkt faktisk ingen tekst på denne her side f.eks. http://www.koptiske-rejser.dk/?page=productlist&id_cat=31706&a=Dahabeyya ingen mister kunder og google elsker tekst , derved bedre ligger du bedre i google

Bedre titlen Rejser til Egypten end bare domæne navnet , men husk udnyt google viser op til 67 tegn

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)