Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til SEO

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 14. Oct 08
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Hej Aminoer

Jeg har den sidst måned forsøgt at SEO optimer vores hjemmeside, efter alle kunstens regler. Det har givet lidt men det er stadig ikke optimalt.

Vi ønsker at ligge højt på ordet Teambuilding men vi ligger fortsat på side 3 :(

Det undre mig at andre side ligger højre end os, særligt fordi mange af dem hverken benytter H tags, eller ser ud til at være SEO optimeret.

Er der nogen der har et bud på hvad vi gøre forkert? Eller hvad vi bør gøre for at komme op i toppen af Google?? 

Se Scandinavian Teambuilding

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Brian!

Hermed en række ting der kan forbedres:

  • Ordet teambuilding fremgår af rigtig mange undersider, hvilket kan ses ved en site:http://www.scandinavianteambuilding.dk intitle:teambuilding søgning på Google. Sørg for at målrette en underside til ordet teambuilding, og optimer så andre undersider til andre søgeord. Undgå at bruge alle dine søgeord på forskellige måder i dine titels - det kommer der ikke noget godt ud af.
  • Begynd at arbejde med intern linkbuilding så i kan få en bedre intern linkstruktur. Link eksempelvis internt til den underside du vælger som skal handle mest om teambuilding, og link til denne første gang på hver underside, hvor du i en tekst bruger ordet teambuilding.
  • Der er en lille smule dublicate content, som du gerne må lukke af for. Blandt andet med siden: http://www.scandinavianteambuilding.dk/?pid=29&sub=27
  • Overvej at ændre linket i menuen fra "forside" til "teambuilding" hvis du vælger at målrette din forside til lige netop det søgeord. I samme omgang gør du klogt i at lade søgeordet fremgå nogle gange i tekstindholdet på forsiden.

/ Emil

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Intet forkert jeres links er dog unge derved skal i vente lidt, før de giver det fulde udbytte

Husk arbejde videre og atter videre og videre formidle jeres hjemmesiden overalt

mere forskellige titler på google kombinere flere forskelligt sammensat sætning i titlen .

Arbejde kombineret kommer ind på siden mere tekst på siden, h1 betyder mindre nu , har jeg opdaget bemærker mere store tekste mængder betyder noget og god intern links sturktur betyder noget med alt skal laves det giver bedste effekt

mine standard råd hvad der kan gøres er i denne her tråd http://www.amino.dk/forums/t/110067.aspx#731757

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Jeg tjekkede lige hvor mange indgående links der er til jeres side. Kan gøres via Yahoo Site Explorer. 

Der er omkring 900 links. Det er rigtigt, rigtigt mange! Det ser ud til at stort set alle kommer fra Findlet.dk, som har 0 PR - det er rigtigt skidt! Stick out tongue

Siden skal linkbuildes. Des flere links fra andre sider til jeres side, des bedre. Lige nu er der 2-3 sider der linker til den, hvilket slet ikke er nok.

Fra København
Tilmeldt 14. Oct 08
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Bør man så komme ud af Findlet.dk, når de har 0 PR? Kan det have en negativ effekt?

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Nej, det har ingen negativ effekt! Det har selvfølgeligt en positiv effekt. Effekten er bare meget lille. Dels, fordi at siden har 0 PR. Men mere fordi at du har 8-900 links derfra, så værdien af hvert link bliver helt vildt lille. Smile

Smid et link ind i din signatur i Amino til at starte med, det er en del bedre. :-)

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian:

 

Hej Aminoer

Jeg har den sidst måned forsøgt at SEO optimer vores hjemmeside, efter alle kunstens regler. Det har givet lidt men det er stadig ikke optimalt.

Vi ønsker at ligge højt på ordet Teambuilding men vi ligger fortsat på side 3 :(

Det undre mig at andre side ligger højre end os, særligt fordi mange af dem hverken benytter H tags, eller ser ud til at være SEO optimeret.

Er der nogen der har et bud på hvad vi gøre forkert? Eller hvad vi bør gøre for at komme op i toppen af Google?? 

Se Scandinavian Teambuilding

Siden er flot men der er nogle fejl hvis man vælger og bruge keywords under metatag hvorfor så ikke udfylde dem ordenligt. Ingen h2 og måske er jeres titel lidt for lang.

Og backlinks skal der til og indhold meget lidt text idag holder ikke, bare min mening

www.opti-web.dk/

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)