Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg vil måske lave mit eget affiliate netværk.

Side 3 ud af 4 (36 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

flemming.dk:


Men jeg kan godt se hvis man skal OPSTARTE projektet fra bunden er det bedst hvis en gruppe på 2-4 pers. sætter sig sammen og klør på. Det giver en masse energi og ideer når man mødes fysisk.

Måske kan Jer som starter det op i Kbh efterhånden tage os andre ind i det, når basis er lagt....bare en ide

Det bliver nok noget i den stil det skal ordnes så.

 

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg vil godt indgå i at brainstorme og ideudvikle projektet så vidt det kan lade sig gøre med tlf, mail, skype.

Jeg er meget stærk innovativt, så måske kan vi udvikle et eller andet. Det kræver måske 2 pers. mere som er stærke på affiliate, som også er med i opstarten.


Mit skypebrugernavn: flneodias.

Fang mig evt her, så kan starte en dialog op om det.
Tilmeldt 3. Apr 10
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil :

Lyder spændende!

Jeg er også lige med på en lytter! :)

Med venlig hilsen

Emil Lykkeskov

også her

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

flemming.dk:
Jeg vil godt indgå i at brainstorme og ideudvikle projektet så vidt det kan lade sig gøre med tlf, mail, skype.

Jeg er meget stærk innovativt, så måske kan vi udvikle et eller andet. Det kræver måske 2 pers. mere som er stærke på affiliate, som også er med i opstarten.


Mit skypebrugernavn: flneodias.

Fang mig evt her, så kan starte en dialog op om det.