Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg vil måske lave mit eget affiliate netværk.

Side 3 ud af 4 (36 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

flemming.dk:


Men jeg kan godt se hvis man skal OPSTARTE projektet fra bunden er det bedst hvis en gruppe på 2-4 pers. sætter sig sammen og klør på. Det giver en masse energi og ideer når man mødes fysisk.

Måske kan Jer som starter det op i Kbh efterhånden tage os andre ind i det, når basis er lagt....bare en ide

Det bliver nok noget i den stil det skal ordnes så.

 

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg vil godt indgå i at brainstorme og ideudvikle projektet så vidt det kan lade sig gøre med tlf, mail, skype.

Jeg er meget stærk innovativt, så måske kan vi udvikle et eller andet. Det kræver måske 2 pers. mere som er stærke på affiliate, som også er med i opstarten.


Mit skypebrugernavn: flneodias.

Fang mig evt her, så kan starte en dialog op om det.
Tilmeldt 3. Apr 10
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil :

Lyder spændende!

Jeg er også lige med på en lytter! :)

Med venlig hilsen

Emil Lykkeskov

også her

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

flemming.dk:
Jeg vil godt indgå i at brainstorme og ideudvikle projektet så vidt det kan lade sig gøre med tlf, mail, skype.

Jeg er meget stærk innovativt, så måske kan vi udvikle et eller andet. Det kræver måske 2 pers. mere som er stærke på affiliate, som også er med i opstarten.


Mit skypebrugernavn: flneodias.

Fang mig evt her, så kan starte en dialog op om det.

Vi mailer bare i første omgang. Fedt, at du er innovativ anlagt - det er satme også kan jeg love dig for, meget mere end jeg selv er bevidst om.

Du har ret i det med at vi skal have nogle der er stærke ind for affilate - men hvordan finder man lige dem. Her tænker jeg altså på dem der har prøvet at drive sådan et netværk, eller driver det lidt, men ikke kan komme videre, fordi de ikke har de innovative krafter med i spillet.

Jeg har tænkt mig at spørger ham herinde fra Amino - der driver http://www.partner-ads.dk - om han kunne stå for noget af det pratiske ( viden om hvordan man udbetaler penge til folk, og alt det andet shit )  - jeg har fulgt dem lidt på sidelinien, og de er ligefrem ikke fødte med de store armbevægelser.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Tilmeldt 17. Feb 10
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael. Kan du åbne for pm, så sender jeg dig lige et tilbud, har et billigt kører klart affiliate netværk.

Frederik

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:

flemming.dk:
Jeg vil godt indgå i at brainstorme og ideudvikle projektet så vidt det kan lade sig gøre med tlf, mail, skype.

Jeg er meget stærk innovativt, så måske kan vi udvikle et eller andet. Det kræver måske 2 pers. mere som er stærke på affiliate, som også er med i opstarten.


Mit skypebrugernavn: flneodias.

Fang mig evt her, så kan starte en dialog op om det.


Vi mailer bare i første omgang. Fedt, at du er innovativ anlagt - det er satme også kan jeg love dig for, meget mere end jeg selv er bevidst om.


Du har ret i det med at vi skal have nogle der er stærke ind for affilate - men hvordan finder man lige dem. Her tænker jeg altså på dem der har prøvet at drive sådan et netværk, eller driver det lidt, men ikke kan komme videre, fordi de ikke har de innovative krafter med i spillet.


Jeg har tænkt mig at spørger ham herinde fra Amino - der driver http://www.partner-ads.dk - om han kunne stå for noget af det pratiske ( viden om hvordan man udbetaler penge til folk, og alt det andet shit )  - jeg har fulgt dem lidt på sidelinien, og de er ligefrem ikke fødte med de store armbevægelser.








Den oplagte måde at finde 2 rette partnere på ( som er stærke på affiliate) og bor omkring Kbh er at lave en tråd med overskrift: 2 partnere (affiliatehajer og bosat i Kbh-området) søges

Og så beskriv ideen lidt i debatten.


Something like that. Det er vist ik så vanskeligt at finde affiliate hajer.Der er en del af dem, tror jeg nok.
Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark Jensen:

Lytter lige med :)

Fedt nok du, og andre lytter med, men nu hvor i har givet jer tid til at skrive denne oplysning - kunne i så ikke også byde ind med noget lækkert guffe-nuffe?

Mark - fedt navn - minder mig om min barndom med de D-mark's jeg en gang var heldig at vinde i en jackpot-maskine ( enarmet-tyvknægt ) kom jeg lige i tanke om de hedder.

Det var i 80'erne - hvor man i mit gamle nabolag kørte til Tyskland efter billig sprut og slik - fordi det var meget dyre i Danmark.

Kender du filmen DarkMan? Det er en fed film - og sjovt nok er det også et anagram for Danmark - spøjst ikke?

Mark er total Darth Vader...

 

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :

flemming.dk:
Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:

flemming.dk:
Jeg vil godt indgå i at brainstorme og ideudvikle projektet så vidt det kan lade sig gøre med tlf, mail, skype.

Jeg er meget stærk innovativt, så måske kan vi udvikle et eller andet. Det kræver måske 2 pers. mere som er stærke på affiliate, som også er med i opstarten.


Mit skypebrugernavn: flneodias.

Fang mig evt her, så kan starte en dialog op om det.

 


Vi mailer bare i første omgang. Fedt, at du er innovativ anlagt - det er satme også kan jeg love dig for, meget mere end jeg selv er bevidst om.


Du har ret i det med at vi skal have nogle der er stærke ind for affilate - men hvordan finder man lige dem. Her tænker jeg altså på dem der har prøvet at drive sådan et netværk, eller driver det lidt, men ikke kan komme videre, fordi de ikke har de innovative krafter med i spillet.


Jeg har tænkt mig at spørger ham herinde fra Amino - der driver http://www.partner-ads.dk - om han kunne stå for noget af det pratiske ( viden om hvordan man udbetaler penge til folk, og alt det andet shit )  - jeg har fulgt dem lidt på sidelinien, og de er ligefrem ikke fødte med de store armbevægelser.








Den oplagte måde at finde 2 rette partnere på ( som er stærke på affiliate) og bor omkring Kbh er at lave en tråd med overskrift: 2 partnere (affiliatehajer og bosat i Kbh-området) søges

Og så beskriv ideen lidt i debatten.


Something like that. Det er vist ik så vanskeligt at finde affiliate hajer.Der er en del af dem, tror jeg nok.

Jeg havde også en sådan en efterlysningens ting oppe i hovedet - men så blev det altså bare til dette emne i stedet.

Tror du tager en smule fejl at der er en masse affilatehajer herinde - jo, der er da en masse teens der laver nogle Iphores-sider og sådan noget - men de er jo ikke lige det jeg leder efter.

Beskrive idéen, altså, det er jo ikke en ny opfindelse eller noget, jeg har bare nogle markedsføringsidéer der forhåbentlig skulle give et nystartet firma en rigtig begyndelse - og så en slags rød tråd igennem det hele - mere kan jeg ikke love, men så har jeg vist nok også gjort 80% af arbejdet - men det betyder jo ikke at jeg skal have 80% af omsætningen, eller noget - bare 10-20-25 - noget i den stil - jeg er jo ikke dum, og ved jo godt at andres forcer også spiller en rolle - det er jo bare ren symbiose - og mere er der ikke i det.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

FrederikSand:

Hej Michael. Kan du åbne for pm, så sender jeg dig lige et tilbud, har et billigt kører klart affiliate netværk.

Frederik

Åbne for min PM? - ej, det kan du fanme tro jeg ikke gider!!!

Men du kan jo sende dit tilbud til min email. eya4614@gmail.com - hvad mener du med kører klart? Følger dér ansatte med i købet, eller hvad?

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :
@Michael.

Ja det ved jeg nu ikke. 2 fra mit netværk er her på amino (alder 30+) og de lever begge godt af affiliate. Men de er meget optagede af egne projekter.

Ken Schultz ( også amino) har hjulpet mig før med et par affiliate-spørgsmål. Han er vist med i partner-ads. Måske er det værd at maile ham og få et par kontakter fra hans netværk.
Side 3 ud af 4 (36 indlæg)