Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på nystartet webshop

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Mar 11
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer,

Jeg har lige startet en ny webshop op, med ideén på at sælge øl, til tæt på indkøbspriser.

Se siden HER

Man opretter et medlemsskab, og får derfra adgang til de billige øl og kan vælge at få dem leveret til døren eller afhente dem selv i Aalborg Midtby.

Jeg ville høre hvad i mener om siden, og ideén og hvad der evt kunne forbedres eller andre gode ting.

På forhånd tak, og god dag.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Mere farverig kunne jeg ønsker , noget der giver lidt liv og siger lidt glæde , grøn farve der viser lidt øl øverste gerne med lidt fest farver og glade mennesker

venstre menu mere mørk tekst links de er lidt svære at se vis sider sted meget lys

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes designet er rigtigt fedt.

MEN. Du skal have gjort forsiden mere simpel, mindre tekst mere overskuelighed i teksten. Der er for mange skriftstørrelser og farver.

Udover dette ville jeg flytte produkterne op på siden, og dertil have "tilføj til kurv" knapper under billederne på øllene.

Så kan tilføj til kurv knapperne føre videre til information om medlemskab f. eks.

Tilmeldt 9. Mar 11
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres hurtige svar.

Mikael, du har ret i det med farverne, men det håbede jeg lidt på øllene kunne skinne frem. Så jeg sparede på overflødige skrige farver. Men kunne godt være jeg lige skulle prøve at ændre lidt som du siger

Anders,  sådan havde jeg det også i starten, det var derfor jeg lagde så "meget" ind om man må sige, jeg tror også jeg vil fokusere mere på "favoritprodukter"- boksen og som du siger få lagt en "tilføj kurv" knap på. Det skal der arbejdes på.

 

Tak for jeres tilbagehenvendelse.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)