Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min ven, skal jeg hjælpe dig med BILLIG hårklipning ?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 02:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person


NOK er NOK. Det kan ikke bliv ved med gå på denne måde !

Jeg har brokket mig nok, men nu jeg gøre noget ved problemet.!

Jo sagen er den jeg har tit ønsket bestille tid hos frisøren via nettet.Der er faktisk mange frisøre som tilbyder online tidbestilling, men bare ikke de frisøre som jeg er vandt til bruge.Og hvor ville det være rart, at kunne på nettet læse hvad folk synes om de forkellige frisøre...(om deres oplivelser m.v).Har tit været hos frisør, som  øvvv jaa jeg tvivlet på om de havde en frisøruddannelse!


Og hvor ville det være rart at man efter have klippet 6 gange hos sin frisør, fik den 7. klipning,farvning mv til HALV PRIS!


Så venner, hvad siger I til jeg samler alle frisøre ET STED (hjemmeside) og overtaler dem til giv hver den 7. behandling(klipning,farvning) til HALV Pris. Og så skal man selvfølig kunne bestille tid hos dem via nettet.(og brugerne skal kunne giv stjerner til frisøre!)


Hvis du synes om ideen og ville 100% bruge sådan et system, Så synes jeg du skal bliv fan af min facebook gruppe og fortæl andre om denne fanside.

Hvis ideen er god, så regner jeg med mange tilmelder sig, hvis ikke....Ja regn resten selv ud.:)

 

http://www.facebook.com/pages/Fris%C3%B8rer/199136416771251?sk=info

Tilmeldt 10. Feb 11
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 06:28
Hvor mange stjerner giver du? :

du virker meget sur over frisørsituationen i Danmark. Hvis man har en ide hvor man mener at det kan skabe en værdi for kunden, så skal man da bare gøre det. Du har min go til det og så håber vi at situationen bliver lidt bedre!

Ps: halv pris er jo meget godt. Farver godt nok ikke mit hår, men har erfaringer med den slags rabatkortsystemer fra Baresso, Jensens Bøfhus og lignende - og det virker da udmærket.

Fra Birkerød
Tilmeldt 12. Nov 10
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 07:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Du får sgu en "syntes godt om" fra mig. Syntes det er en ganske fin idé, som sagtens kunne blive til en bærdygtigt koncept. Go' arbejdslyst :)

Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det.

Synes i om ideen, så bliv fan af siden.

Tilmeldt 5. Oct 10
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Når nu du er igang, kunne du så ikke få afrofrisøerne med på vognen? Jeg er træt af at jeg skal ned i biksen og bestille tid hver gang. Vi kan ikke forstå hinnanden i telefonen, så det ville da være super nemt hvis det kunne gøres over nettet.

Charlotte

Tilmeldt 27. Apr 09
Indlæg ialt: 275
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Har selv tænkt ideen og domænet www.klipihjem.dk er ledigt

 

 

Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Venner det er SUPER godt, i synes om ideen.

Men skal den føres ud i livet og skal jeg overbevise frisører om denne service savner vi, er det VIGTIGT i bliver fan af siden.:)

Tilmeldt 10. Feb 11
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror ikke at det hjælper specielt meget at have mange fans på facebook ved at sælge ideen til frisørene. Det hænger ikke umiddelbart sammen efter min opfattelse.

Fra København Ø
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 569
Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Du ved godt, at sådan en side godt kan koste kassen? :-) Der er LANGT mere end blot en facebookside i det :)

Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Poulsen:

Du ved godt, at sådan en side godt kan koste kassen? :-) Der er LANGT mere end blot en facebookside i det :)

Det er jeg godt klar over. Man får intet gratis i denne verden.Så ALT er planlagt til det mindste detalje.Smile

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)