Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode ideer/investor til veldreven virksomhed med vækst.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa til et godt forum/panel af folk - med de gode råd.

Jeg selv har en veldreven virksomhed på 14. år.

Pt. 4 fuldtidsansatte og med hjælp fra lidt underleverandører samt timelønsansatte, så nåede
vi et flot resultat på 3,2 mill sidste år. Med et overskud på 743.000 kr.

Vi har en kontrolleret vækst i år igen og forventer at øge omsætningen med 200.000 kr.

Og så kommer her det spændende. Et firma vi arbejder som jeg har stor kendskab til ( og har haft igennem flere år ) ønsker at sælge kundegruppen som også indeholder 2 fuldtidsansatte.
Pris incl. 2 biler lidt div. samt "kunderne".. tæt på kr. 360.000 + moms ( omsætningen herefter vil være tæt på 1 mill + moms pr. år. Samt at vi med et slag står MEGET stærkt i et område vi er lidt repræsenteret i, i forvejen.

Det som jeg troede skulle blive en søndagstur i banken, endte med et ..desværre.... fra bankens side.. Du har ikke konsoillideret dig nok på din private side. Og så er der et minus i min private likividitet. ( Jeg har købt hus for 2,5 år siden og har brugt penge på at gøre huset i stand, som nu er lækkert og færdigt. )

Og uanset hvor meget de selv syntes at det ser super ud og ideen er jo lige til højrebenet osv osv, ja så står de fast på at jeg skal konsolidere mig lidt bedre privat...


Pyyha, det var ikke lige det jeg havde regnet med - da alt er genemtænkt og alle papirer iorden samt regnskabet for 2010 presset igennem hos revisoren.