Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Parcel Transport. Priser og vilkår. Kunne du være interesseret?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer med et forsendelsesbehov.

Jeg vil med dette indlæg undersøge om der er grundlag for at starte et ny udviklet fragtfirma op. Udviklingen er sket med udgangspunkt i holdbart- og konkurrencedygtigt prisniveau for alle parter, skabe merværdi for afsender/modtager, høj leveringssikkerhed og god service.

Jeg tilbyder:

Konkurrencedygtige priser på både pakker og paller.

Op til 2 hverdages leveringstid med høj leveringssikkerhed (96 %).

Forsendelse af pakker og paller til brofast Danmark. Til ikke brofaste øer, kan leveres ved færge.

Levering til både erhvervs- og private kunder (uden tillæg).

Online booking med fuld overblik over alle hændelser og nem bestilling af returforsendelse m.m.

Track & Trace med søgning og automatisk advisering i 3 trin til afsender og modtager.

Manuel håndtering af alle forsendelser.

Ingen minimumsmængde og ingen specielle hardware krav.

Afhentning på abonnement, fra gang til gang eller indlevering.

Ingen abonnement og installation af software til almindelig brug.

Fakturering ved afhentning/indlevering. Du kan fjerne forsendelser i dagens løb og undgå kreditnota.

Automatisk online fakturering via din konto.

Print af labels via din konto på almindeligt papir. Ingen brug af plastic-lommer.

Individuelle- og fleksible løsninger.

Miljømæssig hensyn med flere effektive kørsler og minimal brug af papir.

Kan implementeres med e-handel (kræver information om vægt og størrelse).

Amino Priser:

Pakker fra kr. 42.- til 122.- *

1/1 paller fra kr. 150.- til 398.- *1

1/2 paller fra kr. 100.- til 255.- *1

1/4 paller fra kr. 75.- til 185.- *1

*) + moms og eventuelle tillægsydelser. Gælder til både erhvervs- og private modtagere.

1) + variabel olietillæg. Pris indikerer fra korteste til længste afstand mellem afsender og modtager.

Det kræver en pæn investering at starte, hvilket gør en minimums-tonnage og dermed din tilkendegivelse for mulig interesse, nødvendig. Vil du være interesseret i at bruge mig som enten total distributør eller som supplement til dit eksisterende fragtfirma?

Send mig en PM med dit forsendelsesbehov / særlige krav og modtag et uforpligtende tilbud tilrettet dit forsendelsesbehov. Hvis du ønsker, vil jeg også holde dig ajour med projektet.

De bedste hilsner

Kurt Thøgersen

kurtthogersen@gmail.com

 

 

Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 07:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Parcel Transport:

Hej Aminoer med et forsendelsesbehov.

Jeg vil med dette indlæg undersøge om der er grundlag for at starte et ny udviklet fragtfirma op. Udviklingen er sket med udgangspunkt i holdbart- og konkurrencedygtigt prisniveau for alle parter, skabe merværdi for afsender/modtager, høj leveringssikkerhed og god service.

Jeg tilbyder:

Konkurrencedygtige priser på både pakker og paller.

Op til 2 hverdages leveringstid med høj leveringssikkerhed (96%).

Forsendelse af pakker og paller til brofast Danmark. Til ikke brofaste øer, kan leveres ved færge.

Levering til både erhvervs- og private kunder (uden tillæg).

Online booking med fuld overblik over alle hændelser og nem bestilling af returforsendelse m.m.

Track & Trace med søgning og automatisk advisering i 3 trin til afsender og modtager.

Manuel håndtering af alle forsendelser.

Afhentning på abonnement, fra gang til gang eller indlevering.

Ingen abonnement og installation af software til almindelig brug.

Fakturering ved afhentning/indlevering. Du kan fjerne forsendelser i dagens løb og undgå kreditnota.

Automatisk online fakturering via din konto.

Print af labels via din konto på almindeligt papir. Ingen brug af plastic-lommer.

Individuelle- og fleksible løsninger.

Miljømæssig hensyn med flere effektive kørsler og minimal brug af papir.

Kan implementeres med e-handel (kræver information om vægt og størrelse).

Amino Priser:

Pakker fra kr. 42.- til 122.- *

1/1 paller fra kr. 150.- til 398.- *1

1/2 paller fra kr. 100.- til 255.- *1

1/4 paller fra kr. 75.- til 185.- *1

*) + moms og eventuelle tillægsydelser. Gælder til både erhvervs- og private modtagere.

1) + variabel olietillæg. Pris indikerer fra korteste til længste afstand mellem afsender og modtager.

Det kræver en pæn investering at starte, hvilket gør en minimums-tonnage og dermed din tilkendegivelse for mulig interesse, nødvendig. Vil du være interesseret i at bruge mig som enten total distributør eller som supplement til dit eksisterende fragtfirma?

Send mig en PM med dit forsendelsesbehov / særlige krav og modtag et uforpligtende tilbud tilrettet dit forsendelsesbehov. Hvis du ønsker, vil jeg holde dig ajour med projektet.

 

De bedste hilsner

Kurt Thøgersen

kurtthogersen@gmail.com

 

Har forøget tekststørrelsen, så det nu skulle være til at læse.

Mvh., Kurt

Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 64
Fra  Blandet-landhandel.dk Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg følger lige med her...:-) Ser da spændende ud!

Kh Katinka

Håndplukket antik og vintage - selvforkælelse, luksus og stil Blandet-landhandel.dk
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)