Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Se lige hvad jeg har under mit skrivebord!

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 6 person

Hej alle

Jeg har for et par måneder siden installeret et løbebånd under skrivebordet og jeg er super glad for løsningen. Det er bare så meget bedre at spadsere afsted i adstadigt tempo end det er at sidde stille eller stå og få ondt i ryggen osv.

Kan varmt anbefales!

Her er en lille video om min gør det selv løsning:

Du kan læse mere om konceptet med hér.

Er jeg mon den eneste der har sådan et løbebånd installeret, eller er vi flere? Og drømmer du også om sådan en gangbar løsning?

Mvh Andeers

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Feb 11
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt! Men er det ikke lidt svært at læse/skrive når du er i bevægelse?

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak :-)

Nej det er faktisk slet ikke svært at læste og taste mens jeg går. Jeg var lidt i tvivl om den del indtil jeg prøvede det, men alle amerikanerne som jeg så videoer med på nettet sagde at det ikke var svært og det viste sig heldigvis at de fik ret :-)

Hemmeligheden er blandt andet at man ikke går ret hurtigt - man slentrer nærmest afsted i rolig rytme.

Og koncentrationsmæssigt er det faktisk bedre end at sidde ned, synes jeg. Jeg føler at det er lettere at koncentrere mig 100% når jeg er i bevægelse. Lidt som man kender det når man går rundt i et rum og taler i telefon.

Mvh Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra København
Tilmeldt 18. Nov 10
Indlæg ialt: 223
Fra  Tekstcentralen Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var da en sjov idé! Jeg plejer at gå en tur, når jeg skal inspireres, men din løsning er jo yderst tidsbesparende. Yes

Fra København Ø
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 569
Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Hjordt:

Det var da en sjov idé! Jeg plejer at gå en tur, når jeg skal inspireres, men din løsning er jo yderst tidsbesparende. Yes

 

 

Jeg har det helt på samme måde. Kunne være fedt at prøve! :-)

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal nok nævne at det siges at kvaliteten af løbebåndet er meget vigtigt til den slags.

Det skal helst være lydløst næsten og det skal kunne tåle den ekstra belastning det er at man går langsomt på det i stedet for at løbe på det.

En god bredde er også rart, så man ikke føler man skal balancere mens man går. 

Med andre ord: Glem alt om at købe et løbebånd til 1000,- i Bilka til dette formål. Og sørg for let adgang til service af båndet.

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Saugstrup:

Med andre ord: Glem alt om at købe et løbebånd til 1000,- i Bilka til dette formål. Og sørg for let adgang til service af båndet.

Der røg min primære plan så. Stick out tongue

 

Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Kreativt Smile

Markedsføringsforum - kom og være med!

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Halfdan Timm:

Anders Saugstrup:

Med andre ord: Glem alt om at købe et løbebånd til 1000,- i Bilka til dette formål. Og sørg for let adgang til service af båndet.

Der røg min primære plan så. Stick out tongue

 

På den anden side: Med sådan en bilkaløsning er der kun 1000 kroner at tabe, og så kan du jo altid opgradere senere, hvis du bliver vild med at gå på arbejde.

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Genialt!!!!!

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)