Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal jeg lave?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 1. Jan 08
Indlæg ialt: 40
Fra  Goodhouse.dk Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa!

Jeg er studerende og har 3-5 timer hver formiddag til at have et deltidsjob, men syntes det er lidt for kedeligt! og svært at finde.

Jeg vil høre om der er nogle der har en ide til hvad jeg skal give mig til?

Har ikke ret mange penge til at starte op, men en masse energi og motivation.

Mvh Jakob.

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er det ´lige der er kedeligt?

Fra Silkeborg
Tilmeldt 1. Jan 08
Indlæg ialt: 40
Fra  Goodhouse.dk Skrevet kl. 00:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Syntes bare ikke at jeg har fået nok aktion i de lønmodtagerjobs jeg har haft! Jakob
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Find et job hvor du får energi og motivation

Regner med din udannelse giver dig en masse  energi og motivation og da en bedre uddannelse giver bedre karakter er det bedste at finde en studie rettet job og husk du får løn for at tage en udannelse altså SU , derved må der kun tjenes et maks. beløb og vis lavet meget noget andet , der intet har med uddannelse at gøre , går det normalt ud over sin uddannelse .

Husk man kan altid gøre det bedre og en god uddannelse giver bedre job muligheder så udnyt , du tager en uddannelse nu og få det bedste ud ad den

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Thisted
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 01:07
Hvor mange stjerner giver du? :

hvad er dit potetiale og hvad har du lyst til at lave?

Fra Aalborg
Tilmeldt 8. Feb 11
Indlæg ialt: 93
Fra  Easy Match ApS Skrevet kl. 01:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person