Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal jeg lave?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 1. Jan 08
Indlæg ialt: 40
Fra  Goodhouse.dk Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa!

Jeg er studerende og har 3-5 timer hver formiddag til at have et deltidsjob, men syntes det er lidt for kedeligt! og svært at finde.

Jeg vil høre om der er nogle der har en ide til hvad jeg skal give mig til?

Har ikke ret mange penge til at starte op, men en masse energi og motivation.

Mvh Jakob.

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er det ´lige der er kedeligt?

Fra Silkeborg
Tilmeldt 1. Jan 08
Indlæg ialt: 40
Fra  Goodhouse.dk Skrevet kl. 00:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Syntes bare ikke at jeg har fået nok aktion i de lønmodtagerjobs jeg har haft! Jakob
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Find et job hvor du får energi og motivation

Regner med din udannelse giver dig en masse  energi og motivation og da en bedre uddannelse giver bedre karakter er det bedste at finde en studie rettet job og husk du får løn for at tage en udannelse altså SU , derved må der kun tjenes et maks. beløb og vis lavet meget noget andet , der intet har med uddannelse at gøre , går det normalt ud over sin uddannelse .

Husk man kan altid gøre det bedre og en god uddannelse giver bedre job muligheder så udnyt , du tager en uddannelse nu og få det bedste ud ad den

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Thisted
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 01:07
Hvor mange stjerner giver du? :

hvad er dit potetiale og hvad har du lyst til at lave?

Fra Aalborg
Tilmeldt 8. Feb 11
Indlæg ialt: 93
Fra  Easy Match ApS Skrevet kl. 01:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

First off all.. Du må tjene 8000 kr om måneden ved siden af din su, så det burde ikke være et problem.

Mikael gode karakterer er fint, men om de har den store betydning ude i det virkelige liv, kommer i høj grad an på hvilken uddannelse vi snakker.

At lave noget som ikke har med sin uddannelse at gøre, går normalt ud over sin uddannelse, der jeg lodret uenig, kommer MEGET an på hvilken uddannelse man tager, tror ofte folk finder noget motivation og andre inputs istedet for at beskæftige sig med det samme både i skolen og i fritiden.

"Husk man kan altid gøre det bedre og en god uddannelse giver bedre job muligheder så udnyt ,du tager en uddannelse nu og få det bedste ud ad den"

Hvor vil du hen med den ytring, ved du hvad man får i su? det ved jeg - fair manden beder om råd til en lille sidegeschæft.

 

Sry - men nogen gange skriver du sku bare for at skrive tror jeg.

 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 1. Jan 08
Indlæg ialt: 40
Fra  Goodhouse.dk Skrevet kl. 01:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Michael: Du har nok ret. Det vil jeg tage til eftertanke!
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:28
Hvor mange stjerner giver du? :

frands99:

First off all.. Du må tjene 8000 kr om måneden ved siden af din su, så det burde ikke være et problem.

Mikael gode karakterer er fint, men om de har den store betydning ude i det virkelige liv, kommer i høj grad an på hvilken uddannelse vi snakker.

At lave noget som ikke har med sin uddannelse at gøre, går normalt ud over sin uddannelse, der jeg lodret uenig, kommer MEGET an på hvilken uddannelse man tager, tror ofte folk finder noget motivation og andre inputs istedet for at beskæftige sig med det samme både i skolen og i fritiden.

"Husk man kan altid gøre det bedre og en god uddannelse giver bedre job muligheder så udnyt ,du tager en uddannelse nu og få det bedste ud ad den"

Hvor vil du hen med den ytring, ved du hvad man får i su? det ved jeg - fair manden beder om råd til en lille sidegeschæft.

 

Sry - men nogen gange skriver du sku bare for at skrive tror jeg.

 

Så prøver jeg at forklare bedre , du kan ikke nå alt i dette liv , og husk læs , jeg skriver kun normalt det går ud over uddannelse vis du laver meget arbejde .

SU gør du maks må tjene 80.000 kr , derved er det ikke mange penge der kan tjenes , et studie rettet job , vil normalt give bedre karakter

Tråd starter skriver intet om hvilken uddannelse han laver , så jeg kan kun sige normalt , for nogle uddannelser kræver mere end andre

God ide vis tråd starter havde skrevet lidt om sig selv hvilken uddannlese han laver  ,derved  kunne vi give feedback , nu kan jeg kun sige normalt , med lad os få trådstarter ud med nogle flere informationer der gør vi bedre kan videre formidler vores viden der kan hjælpe denne person frem i livet mod at få et job

Huske klokken over 12 om aften måske skulle du havde prøvet at få flere info ud ad tråd starter så du og jeg bedre kunne hjælpe denne person .

Hvilken ting mangler i tråd starter indlæg så jeg ikke kun kan  sige normalt med mere sikkert efter min mening dette kunne du hjælpe tråd starter med

Alt går ud på at videre formidle sin viden på meste mulig positive vis

Efter min mening mangler info i tråden  hvad laver han af uddannelse , hvad synes han giver liv og glæde , hvad laver han i fritiden og hvor bor han og har han bil mv.

jeg skriver for at videre formidle min viden og hjælpe så mange iværksætter som muligt , med masser af positive energi og hjælpe med hele min viden af hele mit hjerte

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Silkeborg
Tilmeldt 1. Jan 08
Indlæg ialt: 40
Fra  Goodhouse.dk Skrevet kl. 08:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej i to. Jeg læser til bygningskonstruktør på E-learning. Har sport, biler og håndværk som interesser! Har ikke bilen hele dagen da konen kører på arbejde! Jeg bor i Silkeborg! Jeg har været selvstændig i 2 år som tømrer!
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en videre gående uddannelse derved har du mange ting du har kvalificeret til at få denne uddannelse http://www.studentum.dk/Bygningskonstrukt_r_Professionsbachelor_97762.htm

Jeg ville op søge alle bygge pladser og tilbyde min arbejdes kraft skrive ansøgninger til alle det arbejde du er kvalifficeret til især igennem dine uddannelser der er nok letteste at få job.

bygningskonstruktør på E-learning kræver stor selv selvdisciplin dog kan også være en kvalitet nu kan du selv videre udvikle dig i dit nær område udnyt det og brug dine venner .

Tømrer lyder dog også som godt med søge hvor du bedste til at levere et godt stykke arbejde , brug din energi der.

Hvad og hvor er du god finder god energi og motivation ,behøver ikke være mod nuværende  uddannelse med jeg regner med der ligger lidt mere  motivation der og derved hjælper dig meste frem i livet , at lave det hjælper dig meste muligt , der er meste rettet mod din uddannelse

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)