Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får du rejsning igen og igen ?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Hmm, ja jeg mangler så kun lige den med et stærkt netværk - men det håber jeg på at kunne rette op på, bl.a. ved at blande mig herinde :)

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 11/14/2005 6:39:42 PM Forfatter: Lars C
Hvis man kan samarbejde i teamet, som kan være på 2 eller xxxx antal personer, så er chancen stor for succes.
Der er næppe nogen person i et team der er mere værdifuld end andre.

Det er så her hvor man skal være opmærksom på at ligesåvel som 2+2 kan være lig 5 indenfor gruppearbejde, kan 2+2+2+2+2+2 også være lig 4. Du har helt sikkert fat i det rigtige - men der skal ligges vægt på, at de mennesker man teamer sammen med, skal kunne supplere der hvor du selv har svage sider. Nogle har den uheldige tilgang, at de finder folk der ligner dem selv - det er et valg man bør være bevidst om.
 
Det virker lidt fedterøvsagtig, men Martin kom faktisk med en kommentar omkring dette som jeg ikke har glemt siden:
"Jeg starter næsten altid et koncept på baggrund af gode mennesker og så kommer ideen som regel. Det er sjældent det omvendte der er tilfældet for mig."
 
Hvis man har ideen, er det selvfølgelig også muligt at rekrutere de folk man tror kan udfører den. Hvis man mangler ideen, tror jeg dog på at man sammen med de rigtige mennesker, vil være i stand til at finde den. Jeg tror også at der ligger noget i det omkring det, at kunne føre en idé til dørs - selvom Skype viste sig at være genial, ville det nok være de færreste, der kunne føre den ud i livet som det nu engang er sket.
Tilmeldt 30. Oct 05
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Dato: 11/14/2005 9:21:17 PM Forfatter: fey.dk Hmm, ja jeg mangler så kun lige den med et stærkt netværk - men det håber jeg på at kunne rette op på, bl.a. ved at blande mig herinde :)

 
Ja, selvtilliden fejler ikke noget ..og har du så også  lækkert hår,ja så er du godt på vej til succes
 
Mvh. Ole
 
Ps: Fik du min sidste PM Uffe?  ,jeg er blevet usikker på om jeg fik trykket på  fortryd istedet for submit, her forleden da jeg skrev til dig
Tilmeldt 17. Aug 05
Indlæg ialt: 577
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 11/14/2005 9:36:58 PM Forfatter: Tommy
 Nogle har den uheldige tilgang, at de finder folk der ligner dem selv - det er et valg man bør være bevidst om.
Det virker lidt fedterøvsagtig, men Martin kom faktisk med en kommentar omkring dette som jeg ikke har glemt siden: ''Jeg starter næsten altid et koncept på baggrund af gode mennesker og så kommer ideen som regel. Det er sjældent det omvendte der er tilfældet for mig.''
Hvis man har ideen, er det selvfølgelig også muligt at rekrutere de folk man tror kan udfører den. Hvis man mangler ideen, tror jeg dog på at man sammen med de rigtige mennesker, vil være i stand til at finde den. Jeg tror også at der ligger noget i det omkring det, at kunne føre en idé til dørs - selvom Skype viste sig at være genial, ville det nok være de færreste, der kunne føre den ud i livet som det nu engang er sket.

Hej Tommy
 
Det fandens ved kommunikation via internettet er at det bliver meget overfladisk - fordi ellers ville folk falde i søvn undervejs på kilometer lange indlæg, som nok kunne siges på ret kort tid alene ved kombination af tale og kropssprog.
 
Jeg tvivler på at der er en løsning på udvikling der fungere for alle. Vores erfaring er at der skal foreligge en ide, før et team sammensættes, ellers kan det virke omsonst, fordi man derved kan komme til at sætte folk sammen der ved det samme eller ikke ved nok.
 
Vi har et ret stort netværk fra mange lande der indeholder lige fra opfindere, udviklere og ingeniører til økologer etc - kvinder og mænd i et sammensurium kaldet Panel of Inventors Worldwide "PIW" (registreret varemærke)
 
Fra PIW kan vi hente snart sagt enhver ekspertise ind i et projekt, og dermed er vi rimelig sikre på at en ide ret hurtigt kan blive tjekket for bæredygtighed og især teknisk gennemførbarhed. Vi pinpointer kontinuerligt nye deltagere til PIW, således at vidensnetværket bliver bedre og bedre.
 
Jeg er af den overbevisning at uanset hvilket netværk du er i besiddelse af eller hvor mange penge du har - så kan intet gennemføres medmindre du har den rigtige ide og evnen til at samarbejde og sætte dig i andres sted.
 
Der er en udbredt myte, især i visse indflydelsesrige sektorer i bl.a de danske samfund (jeg gider ikke punke dem mere, det lukker for mange døre) at man blot kan sammensætte et team af de rigtige folk og tilfører tonsvis af penge, så kan man løse et hvilket som helst problem. Dette er splitterravende forkert - fordi i så fald var f.eks landmineproblemet løst for mange år siden.
 
M.h.t Oles kommentar om drive, så mener jeg ikke det drive der får dig op om morgenen - men det drive der får dig til at finde nye veje, hver gang du banker panden mod muren - uanset hvor lang tid det tager eller hvilke personlige omkostninger det har.
 
For mig er drivet, den irriterende indre impuls med hele tiden at finde nye kombinationer - uanset om jeg har overskud til at tænke i de baner eller ej.
 
For lige at vende tilbage til hovedoplægget, så mener jeg at man skal lære sig selv, at glædes over de mange små sejre og akkumulere dem til næste mur.
 
 
Med venlig hilsen
 
Lars C
 
 
Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Ps: Fik du min sidste PM Uffe? ,jeg er blevet usikker på om jeg fik trykket på fortryd istedet for submit, her forleden da jeg skrev til dig


Det kan jeg da ikke vide uden at du fortæller mig hvad den sidste PM handlede om :)

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Tilmeldt 30. Oct 05
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Dato: 11/14/2005 10:40:02 PM Forfatter: fey.dk
Ps: Fik du min sidste PM Uffe?  ,jeg er blevet usikker på om jeg fik trykket på  fortryd istedet for submit, her forleden da jeg skrev til dig
Det kan jeg da ikke vide uden at du fortæller mig hvad den sidste PM handlede om :)

 
Hej Uffe
 
Jeg skrev bare at jeg så frem til at høre fra dig, når du havde fået taget de sidste beslutninger.
 
Mvh. Ole
Side 2 ud af 2 (16 indlæg)