Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan kan jeg gøre opmærksom på min side, må jeg maile til dem jeg vil?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg har beskrevet min side og koncept i denne tråd: http://www.amino.dk/forums/t/118521.aspx og jeg vil nu gerne gøre lidt opmærksom på min side hos webshops. Hvordan kommer man bredt ud til webshops med dette tilbud om gratis tilbudsavis? Må jeg have lov til at søge på eks: "børnetøj" på nettet, og så sende en mail til alle de butikker jeg finder? Eller betragtes det som spam? Hvordan kan man ellers gøre det, effektivt?

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

ja det er spam.

 

Du må ringe til dem og sprørge om du må sende en email.

 

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er kun 218 links til din side ifølge yahoo site seach, jeg ville første og fremsten satse på google da man når ud til fleste mulig på denne måde og andre webshop  søger også på google derved når i ud til mange på engang ,

der er desuden nærmeste ingen teksten side arbejde med det og få mere tekst på siden derved er siden mere troværdig og google finder siden lettere vis der er mere tekst på siden 

Et par tips i denne her tråd hvor mange ting du kan arbejde med  http://www.amino.dk/forums/t/110067.aspx#731757

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 9. Oct 08
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kunne jo fx gribe fat i udbydere af webshops og høre dem til om de vil sende en lille omtale af din side ud til deres kunder.

Jeg har brugt shoppinnet.com til at lave vores webshop og jeg ville da ikke blive overrasket over, hvis du fik lov til at få en lille omtale i deres nyhedsbrev. Du kan da hvert tilfælde aldrig få mindre end nej, hvis du spørger.

Jeg har meget gode erfaringer med shoppinnet som både serviceminded og meget large, så prøv da.

 

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svarene, jeg vil høre udbydere af webshops om det er noget de vil være interesserede i.

Så vil jeg til at opbygge en masse links til min side. Jeg ville lave links med "gratis", "tilbud" og "tilbudsavis", men jeg tror dælme jeg får min sag for - der er vist mange om budet med de ord :-)

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)