Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PM på Amino?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer

Jeg synes ikke, jeg længere kan finde PM-funktionen på en profil. Den er vel ikke fjernet?

Jeg har checket utallige profiler for at sikre mig, at det ikke bare er fordi, at vedkommende har slået PM fra, men det virker heller ikke til, at andre har samme problem.

Er jeg bare blevet blind, eller..? :-)

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Hos mig står der private beskeder oppe i toppen af hjemmesiden - nedenunder der hvor mit login navn står.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:
Hos mig står der private beskeder oppe i toppen af hjemmesiden - nedenunder der hvor mit login navn står.


Sorry, jeg sover vidst lidt i timen.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Martin Pihl:

Hej med jer


Jeg synes ikke, jeg længere kan finde PM-funktionen på en profil. Den er vel ikke fjernet?


Jeg har checket utallige profiler for at sikre mig, at det ikke bare er fordi, at vedkommende har slået PM fra, men det virker heller ikke til, at andre har samme problem.


Er jeg bare blevet blind, eller..? :-)



Jeg har lige klikket ind på din profil. I venstre side er der nogle links - en af dem hedder skriv en privat besked.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Pihl: