Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PM på Amino?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer

Jeg synes ikke, jeg længere kan finde PM-funktionen på en profil. Den er vel ikke fjernet?

Jeg har checket utallige profiler for at sikre mig, at det ikke bare er fordi, at vedkommende har slået PM fra, men det virker heller ikke til, at andre har samme problem.

Er jeg bare blevet blind, eller..? :-)

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Hos mig står der private beskeder oppe i toppen af hjemmesiden - nedenunder der hvor mit login navn står.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:
Hos mig står der private beskeder oppe i toppen af hjemmesiden - nedenunder der hvor mit login navn står.


Sorry, jeg sover vidst lidt i timen.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Martin Pihl:

Hej med jer


Jeg synes ikke, jeg længere kan finde PM-funktionen på en profil. Den er vel ikke fjernet?


Jeg har checket utallige profiler for at sikre mig, at det ikke bare er fordi, at vedkommende har slået PM fra, men det virker heller ikke til, at andre har samme problem.


Er jeg bare blevet blind, eller..? :-)



Jeg har lige klikket ind på din profil. I venstre side er der nogle links - en af dem hedder skriv en privat besked.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Pihl:

Hej med jer

Jeg synes ikke, jeg længere kan finde PM-funktionen på en profil. Den er vel ikke fjernet?

Jeg har checket utallige profiler for at sikre mig, at det ikke bare er fordi, at vedkommende har slået PM fra, men det virker heller ikke til, at andre har samme problem.

Er jeg bare blevet blind, eller..? :-)

Har hellere ikke kunne finde det :-)

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Lars Ravn:

Martin Pihl:


Hej med jer


Jeg synes ikke, jeg længere kan finde PM-funktionen på en profil. Den er vel ikke fjernet?


Jeg har checket utallige profiler for at sikre mig, at det ikke bare er fordi, at vedkommende har slået PM fra, men det virker heller ikke til, at andre har samme problem.


Er jeg bare blevet blind, eller..? :-)




Har hellere ikke kunne finde det :-)



Hmmm, det er sgu for underligt hvá - men måske kan jeg se linket, fordi jeg har slået min PM-funktion fra???

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Århus
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Ah, har fundet det nu. Boksen til venstre havde rigtigt nok været der tidligere, og derfor kunne jeg ikke forstå, hvor man nu kunne vælg Skriv en PM.

Men det er ikke længe siden, at jeg begyndte at teste en ny AdBlocker i Chrome, og den har åbenbart fjernet profilboksen i venstre side

Tak for hjælpen :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. May 09
Indlæg ialt: 493
Fra  ThomsenMedia Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lige som Michael, har jeg, når jeg går ind på min profil, 5 links lige under mit profilbillede. Nummer 2 af disse hedder: Skriv en privat besked.

 

Venlig hilsen

Per Thomsen

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Hvis I bruger en AdBlocker, så vil bl.a. muligheden for PB ikke være synlige, som Michael skriver.

Når den slås fra, så er det hele synligt.

Som PLUS-medlem kan du slå reklamer fra på "Ret din profil".

Tonny

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)