Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opbygning af hjemmeside - intern linkstruktur?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Aug 10
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Først og fremmest må jeg indrømme at jeg er rimelig grøn på SEO-området, derfor jeg søger hjælp fra eksperterne herinde :)

Jeg har just oprettet et domæne og webhotel, og har en prestashop  klar, som jeg  har lavet et tema til. Denne prestashop skal så ligge i en undermappe på domænet. F.eks. domæne.com/shop. Jeg er nu i gang med at lave ikke-shop-delen af hjemmesiden, altså index-siden og andre undersider, som ikke vil være en del af shoppen.

Mit spørgsmål er nu. Jeg har en header <div> med links til index-siden og de andre undersider. Vil det være klogest at lade headeren loade undersiderne i et <div>-tag længere nede på siden, eller at indbygge en header i hver underside, således at hver underside har sin egen header. Visuelt vil resultatet jo blive det samme. Tænker bare at det giver flere interne links, at indbygge 'ny header' i hver side. Dog er jeg i tvivl om man ved denne løsning bliver ramt af 'duplicate content' ?

På forhånd tak

Simon

Tilmeldt 11. Nov 10
Indlæg ialt: 211
Fra  Plain Industry Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Sidder du og skriver din hjemmeside i HTML? Du har vel en editor som du bagefter kan redigere i.. 

Mvh
PLI | Affugter

Tilmeldt 24. Aug 10
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, jeg sidder og skriver HTML'en i en editor :)

- Integrering af headeren på hver underside vil jo eksempelvis give 10 headere med links hvis jeg har 10 undersider. Hvor jeg kun vil have 1 header med links til min egen side, hvis jeg åbner indholdet af undersiderne i et <div>-tag på forsiden. - kan nok formuleres bedre.

Spørgsmålet er bare, om jeg vil få problemer med 'duplicate content' ved at have header-delen liggende i koden på hver underside?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)