Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger: Track & Trace system til kurer-service

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Mar 09
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa

 

jeg har en kunde som gerne vil køre noget nemt track and trace.

hvor og hvad koster det, til ca 10 biler

 

skal være simpelt system

thomas

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Lystrup
Tilmeldt 1. Nov 05
Indlæg ialt: 614
Fra  wilhelmsen.tv Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Det koster 1400 om måneden på http://digitalwaybill.com og er nok det mest sofistikerede system jeg til data har brugt / set.

Vi har haft over 35 biler tilknyttet denne løsning på en gang, og har blandt andet kørt 5.000 ture igennem systemet siden vi startede med at bruge det.

De åbenlyse fordele er 2 vejs kommunikation med systemet, med mulighed for at skrive pod, fortælle systemet at du har samlet op / leveret og meget andet.

 

Det eneste det kræver er en mobil telefon, og deres system.

Desuden kan systemet automatisk fakturere kunder som selvfølgelig sparre dig en helt masse kontor arbejde.

Kan klart anbefales

Christian

Tilmeldt 6. Mar 09
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa

 

okay ja det har jeg ikke set før.

 

kan de skrive skal leveres inden kl. 14 og når den er leveret får de en mail at den er leveret og hvad med prisen, tit forhandler man jo lidt hvad turen koster hva der ligger der en fast pris derinde

 

thomas

 

Fra Lystrup
Tilmeldt 1. Nov 05
Indlæg ialt: 614
Fra  wilhelmsen.tv Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Ja man kan sætte faste priser op, og desuden lave specielle priser til specielle kunder. Det sekund kureren levere pakken f.eks. 13.55 får kunden en mail med navn og tidspunkt på hvem er modtog den.

Systemet er som sagt til at købe for penge, og det koster kun data trafik at bruge den på sin mobil ( meget lidt )

Prøv at kontakte dem der inde, de er super flinke. Så kan du sætte en demo op du kan teste på i 5 dag, og se om det er noget for jer.

christian

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)