Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Problemer med en amino her på forum

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 21:54 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

lokaldistribution.dk:
Hvis man gør noget forkert så skal man offentliggøres

Nej det skal man ikke.

Man skal først dømmes af domstolene, og ikke af dig eller Amino. Når det er sket, kan du vælge at offentliggøre det.

Men før der er en dom, er det påstand mod påstand, og i værste fald injurier. Og mon ikke han har en anden forklaring, og sandheden ligger et sted i mellem de to. Sådan er det i hvert fald oftest.

 

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:57 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

hej

nej sandhed er ikke helt som du siger, vedkommende opkræver penge af mig af ydelsen jeg ikke bestilt, han opkræver penge på job han mener han har udført som jeg har faktisk ikke set en skygge af!

 

Tilmeldt 17. Jan 08
Indlæg ialt: 105
Fra  Festvognen - Fætterguf Aps Skrevet kl. 19:17 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er ikke enig.... det er Ok selv at dømme.

Hvis det er indlysende at man får en dårlig oplevelse, forkerte varer eller lignende mener jeg at man er i sin fulde ret til at skrive hvad mener vil om en given person eller virksomhed - blot det er 100% korrekt.

Og der finde jo talrige steder på nettet hvor man kan gøre det.

Faktisk evener det danske retssystem jo ikke at driver pengene ind, selv omder er tale om mindre beløb og folk faktisk har pengene.... den del af systemt fungerer simpelthen ikke. Det har jeg klare eksempler på.

Jørgen

 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 19:38 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Jørgen Thelin:
Hvis det er indlysende at man får en dårlig oplevelse, forkerte varer eller lignende mener jeg at man er i sin fulde ret til at skrive hvad mener vil om en given person eller virksomhed - blot det er 100% korrekt.

Nu har jeg levet længe nok... og været på amino.dk længe nok, til at vide, at en sag altid minimum har 2 sider. Så du får altså hurtig to mennesker der jf. deres mening skriver hvad der skete 100 % korrekt. 

Så hvis du ikke er enig i regningen, så lav en indsigelse... så må systemet tage den videre.

Tilmeldt 2. Sep 10
Indlæg ialt: 539
Fra  Minutdesign Skrevet kl. 20:47 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

:

Ved du det ?

 

 

Jeg ved ingenting jf. din sarkasme. Men det er dig der skal bevise det. Derfor står mine oprindelige svar ved magt. Så prøv sagen i systemet, - mere er der vel ikke ved det.

Tilmeldt 2. Sep 10
Indlæg ialt: 539
Fra  Minutdesign Skrevet kl. 22:54 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg ved ingenting. Jeg gætter på at du ikke er jurist.

Jeg gider ikke dit stjernekasteri og du er diskvalificeret som "samtalepartner" og jeg vil derfor ikke kunne se dine fremtidige indlæg (Aminoplus feature)

Jeg tager ikke parti for nogen af jer, - jeg tror faktisk at den måde du argumenterer på ville have været den rigtige i RO Torv sagen fsa udenretlig afgørelse - og jeg synes overhovedet ikke denne tråd (navne eller ej) burde have sin gang på Amino.

Det ændrer ikke på at jeg har svaret som jeg har gjort, hvilket jeg som anført tidligere sagtens kan stå ved. Akedemiker eller ej. 

Tilmeldt 22. Feb 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 23:02 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jørgen

Jeg kan varmt anbefale ham! Han kan sit kram :-)

 

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)