Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Guide: Undgå svindel på nettet

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Fik en ide her for nogle måneder siden at jeg ville lave en lille bog/guide om hvordan man kan undgå at blive snydt på nette. Men kom ikke rigtig igang, men igår så jeg så Kontant hvor de behandlede netop dette emne, og det fik mig op at stolen og tænkte nu skal det sku være.

 

Hvad synes i om ideen, og nogle gode forslag til hvordan den kan markedsføres?

 

Mvh

www.easy-extensions.dk  Gratis fragt på ALLE ordre!

Fra helsingborg
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 395
Fra  handyman-kompagniet Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

hej.

Jeg tror ikke der er behov for en hel bog for at belyse området, men på den anden side skal jeg ikke afvise, at din ide udfylder et behov.

jeg kan se du er forholdsvis ny på Amino og jeg kan oplyse at emnet har været belyst mere end een gang.

Fashion Seller (Morten) som er ekspertblogger her på sitet har skrevet en fin overskuelig guide om området.

http://www.amino.dk/blogs/fashion-sellers-guide-og-raad/archive/2011/02/15/s-197-dan-handler-du-100-sikkert-online.aspx

Måske kan det blive en ide-guide såfremt du ønsker at lave et mere uddybende projekt.

bedste hilsner Sören

Fra Århus
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret.

Jeg har også tænkt at det bare skulle være en "lille" guide hvor man kunne læse kort om hvordan man evt. kan undgå at miste en masse penge, og og vil og mest koncentrerer mig om køb og salg på div. handelsportaler som dba osv.

www.easy-extensions.dk  Gratis fragt på ALLE ordre!

Fra Odder
Tilmeldt 9. Mar 11
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Lav endelig en guide....men netsvindel har været i primetime tv SÅÅÅÅ mange gange, og er blevet set af virkelig mange mennesker.....der vil altid være nogen der lader sig lokke af alt for billige varer, og andre ting.

Thomas

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeppe,

Hvis du tænker som forbruger - så er den vidst godt dækket ind i form af forskellige oplysningskampagner, og hvad der nu har været af diverse tv indslag.

Derimod er der en stigende tendens i snyd og svindel fra forbrugernes side i forhold til webshoppen - dette ville være et langt mere interessant emne at tage fat i, hvordan kan man som webshop sikre sig bedst muligt i forhold til svindel med varer.

 

Fra Århus
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

I har ret i at der har været en del om det oppe for tiden, også det der gav mig ideen.

Det jeg tænker er en lille guide på små 10 sider, som evt. følger med et nr, af K! Computer blad eller forbrugerbladet Tænk. På den måde får folk noget i hånden og de kan nemt have det liggende på computer bordet.

 

Tak for svarene.

www.easy-extensions.dk  Gratis fragt på ALLE ordre!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)