Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

alibaba og hvordan

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Mar 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 00:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

 

Hvordan kan man sikker sig at handle på alibaba, og det går godt.

Næsten alle firmaer som er der vil ha betaling igemmen Western Union eller andet af sådan noget.

Så har man jo ingen sikkerhed for noget.

Så hvad gør man for og få handlerne igang..??

Så høre gerne fra nogen som har eller fundet nogen og handle med på alibaba

På forhånd tak

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ikke selv prøvet det, men har hørt at Pay pal skulle være sikker. Hvis det drejer sig om større beløb, vil jeg anbefale en advokat som har pengene hos og først giver dem til sælger, når du har modtaget din vare

Fra Ribe
Tilmeldt 19. Dec 06
Indlæg ialt: 288
Fra  Interim Manager Skrevet kl. 07:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror det vil vaere lidt overkill at hyre en advokat at deponere penge hos.

Den bedste maade er at faa etableret et godt forhold til den gaeldende leverandoer og efterfoelgende handle paa TT/LC, tag evt ud og besoeg dem. Og hvis man vil handle smaa beloeb saa find en dansk agent eller koeb varen et andet sted.

Selvom PayPal er sikker i betalingen, giver de jo ingen sikkerhed for at dine varer er kvalitetsmaessigt iorden.

Naar alt det negative saa er sagt, skal de ogsaa naevnes at mange smaa selvstaendige handler meget med kinesiske lev via PayPal.

Held og lykke :)

Selvstændig Interim Manager med speciale i sourcing og etablering i Kina. 12 års erfaring med SCM, 5 år bosat i Kina. www.njt.dk

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 07:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Du kan betale via en ramburs gennem din bank, eks:

 

http://www.danskebank.com/da-dk/Produkter-og-services/Erhverv/trade-finance/remburs/Pages/import.aspx

 

 

Dbh.

- Houe

Fra Glostrup
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 08:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Nielsen. :

Tror det vil vaere lidt overkill at hyre en advokat at deponere penge hos.

Den bedste maade er at faa etableret et godt forhold til den gaeldende leverandoer og efterfoelgende handle paa TT/LC, tag evt ud og besoeg dem. Og hvis man vil handle smaa beloeb saa find en dansk agent eller koeb varen et andet sted.

Selvom PayPal er sikker i betalingen, giver de jo ingen sikkerhed for at dine varer er kvalitetsmaessigt iorden.

Naar alt det negative saa er sagt, skal de ogsaa naevnes at mange smaa selvstaendige handler meget med kinesiske lev via PayPal.

Held og lykke :)

Jeg vil give Martin ret mht. at få et godt forhold til leverandøren, og evt. tage ud og besøge dem. Jeg ville aldrig selv kunne finde på, at bestille en vare der skal sælges med mit navn på, uden at have set dels varen, men så sandelig også forholdene. Jeg synes samtidigt også at det er vigtigt at man viser hvem man selv er, hvad man agter at få ud af samarbejdet med lige netop denne lev.

og og og... Husk endelig på, at der muligvis er forskel på, hvordan gode manér opfatttes i andre lande. Selvom man virkelig synes man er høflig, så kan det godt opfattes anderledes.

Så et par gode råd:

1. Læs på lektien
2. Vær velforberedt til mødet
3. Stil spørgsmål (det viser at du er interesseret i leverandørens virksomhed)

Held og lykke :D

Fra Farsø
Tilmeldt 11. Sep 08
Indlæg ialt: 272
Fra  Pindustri I/S Skrevet kl. 08:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg har handlet med Kina 2 gange, og med 2 forskellige personer. Det er foregået

med betaling via Paypal, og der har ingen problemer været, mit indtryk er, at de fleste  af dem er rimelig loyale. 

Mvh. Christian

Unginvestor.dk - Kom igang med aktier. Pindustri - Brænde salg og træfældning 

Fra Helsingør
Tilmeldt 11. Dec 09
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Fionatux

Hvis jeg var dig ville jeg kigge efter sælgere som tilbyder Escrow (wiki), så slipper du for at blive taget i røven for at sige det mildt. Hvis det har interesse kan jeg godt hjælpe dig, smid en PB.

Vh Casper Birch Buchberg Smile

 

Casper Birch Buchberg - Webudvikler

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)