Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ændring af navn på webbutik

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Låsby
Tilmeldt 12. Nov 07
Indlæg ialt: 79
Fra  Kagedeko Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg har en netbutik, med et, måske, knap så gennemtænkt navn. Hvad skal jeg gøre, hvis jeg ønsker at ændre navnet?

Jeg ønsker jo ikke at miste min placering div. steder.

Hvad vil det koste at få det lavet, når jeg ikke selv kan fikse det?

VH Lone www.lonesunivers.dk

Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 709
Fra  . . Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ikke en pris til dig (det kommer an på en del forskellige ting), men det du leder efter er:

1: at få ændret din sidestruktur så alle interne links peger til det nye domæne

2: at få lavet 301 redirects fra alle relevante URLs på det gamle domæne til tilsvarende URLs på det nye domæne.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Esbjerg
Tilmeldt 14. Oct 10
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det vil fungere ganske fint og er ret hurtigt at lave, hvis man har adgang til serveren.

Der skal umiddelbart ikke ændres noget på hjemmesiden.
Dog skal meta-tag'et <base href="http://www.ditdomæne.dk/" />  ændres til det nye domæne, hvis systemet ikke gør det automatisk.

301 Redirect fortæller søgemaskinen at siden er permanent flyttet til en ny side og sender søgemaskinen videre hertil, hvor placeringen på søgemaskinen også opretholdes.

Lone, prøv at kontakte din udbyder unoeuro http://www.unoeuro.com/... Det koster formentlig kun oprettelsen af dit nye domæne...

God vind

Generatorer og nødstrømsanlæg www.genshop.dk

Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 709
Fra  . . Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke det samme at lave en 'catch-all' 301-redirect som at lave specifikke 301-redirects til de relaterede nye undersider.

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan lade sig gøre, uden at miste placeringer.. men dine redirects skal laves i samme øjeblik som du skifter adresser/url'er... Hvis du ikke selv har 100% styr på det, så brug de penge det koster til at få en prof. til at gøre det, for det er vanvittigt vigtigt at vedkommende ved hvad han/hun laver..

vh/ Ulrik

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)