Der må jeg indrømme, at jeg tænker lige netop det omvendt, altså at deres site er blevet meget mere intuitivt :-)
F.eks. har jeg fornylig mistet en sweatshirt, som jeg var rigtig glad for, så jeg blev nødt til at prøve og finde en ny. Når jeg leder efter et stykke tøj, ved jeg ofte godt lidt hvad jeg leder efter, og i dagens tilfælde var det:
- Ikke alt for dyr, for har ikke så mange penge for tiden
- Ikke alt for billig, for så er det noget lort
- Grå, ligesom min gamle, for så går den med meget tøj
Alle de ting kunne jeg bare udfylde lynhurtigt ude i venstre side, og på den måde slap jeg for at kigge 50 sider med sweatshirts igennem, når jeg egentlig godt vidste hvad jeg ledte efter. Jeg synes uden tvivl at det er den bedste webshopping oplevelse jeg nogensinde har haft :-)
Nu søger vi efter varer på forskellige måder, kan jeg tydeligt læse...
Jeg ved 100%, hvilke mærker jeg vil have, da jeg kender pasformen og kvalitet af de fleste. Nogle af de helt nye kender jeg ik, men der kan man så teste...
Så jeg går ind under mærket, og derfra begynder min søgning... Og så er det pludselig blevet totalt svært. Før var det pænt delt op, nu er alt et stort mix max, som skifter plads mm.
Man kan så vælge f.eks kun tshirts i venstre side, men denne måde betyder blot, at under normale omstændigheder, så tager en søgning 3-5 gange så lang tid...
Tager man så den nye sides loading tid i betragtning, så ender en bestilling fra min side med at tage 8-12 gange længere tid end før... Selvom jeg er meget tålmodig, så overgår det her godt nok selv min tålmodighed...
Havde bestilt varer for næsten 4.000 kr tidligere på ugen, men skred til sidst, da billederne mm pludselig ik virkede, og det tog over 7 minutter at loade en enkelt side...