Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SmartGuy ændrer intern struktur

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 28. Jul 10
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej allesammen,

Jeg ved at der er en del herinde der benytter sig af SmartGuys affiliate-program, og derfor ville jeg lige gøre opmærksom på at de har lavet ændringer på deres side, der betyder at deres linkstruktur er ændret.

Jeg lagde først selv mærke til det efter en uges tid, hvor jeg havde undret mig over at mine besøgstal var stabile, men at jeg ikke solgte så meget. Jeg ved ikke om det rammer jer der linker direkte til specifikke produkter, men hvis i linker til kategorier indenfor bestemte mærker, skal i med god sandsynlighed ændre jeres links.

Hvis nogen fra SmartGuy tilfældigvis læser med, så får i herfra en Yes for nogle gode ændringer, der sikkert vil føre til bedre konvertering, men også en opfordring til at sende en mail til jeres affiliates når i laver ændringer i jeres link-struktur :-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Skarpt set, og godt du deler det. Smile

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan samtidigt tilføjes at linker du direkte til billeder hos Smartguy skal disse billedeadresser også ændres, da de ikke redirecter hverken kategorier eller billede adresser.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

TheisM:

Hvis nogen fra SmartGuy tilfældigvis læser med, så får i herfra en Yes for nogle gode ændringer, der sikkert vil føre til bedre konvertering, men også en opfordring til at sende en mail til jeres affiliates når i laver ændringer i jeres link-struktur :-)

Jeg synes godt nok, at siden er blevet mere indviklet at bruge, og den er sindsyg langsom...

Ovenstående gør i hvertfald, at jeg ik benytter dem mere, kun hvis der er nogle tilbud, som er så gode, at man ik kan sige nej...

Så en tabt kunde her, og jeg har alligevel lagt rigtig rigtig mange penge i deres kasse de sidste 2 år...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 28. Jul 10
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Jeg synes godt nok, at siden er blevet mere indviklet at bruge, og den er sindsyg langsom...

Ovenstående gør i hvertfald, at jeg ik benytter dem mere, kun hvis der er nogle tilbud, som er så gode, at man ik kan sige nej...

Så en tabt kunde her, og jeg har alligevel lagt rigtig rigtig mange penge i deres kasse de sidste 2 år...

Der må jeg indrømme, at jeg tænker lige netop det omvendt, altså at deres site er blevet meget mere intuitivt :-)

F.eks. har jeg fornylig mistet en sweatshirt, som jeg var rigtig glad for, så jeg blev nødt til at prøve og finde en ny. Når jeg leder efter et stykke tøj, ved jeg ofte godt lidt hvad jeg leder efter, og i dagens tilfælde var det:

  • Ikke alt for dyr, for har ikke så mange penge for tiden
  • Ikke alt for billig, for så er det noget lort
  • Grå, ligesom min gamle, for så går den med meget tøj

Alle de ting kunne jeg bare udfylde lynhurtigt ude i venstre side, og på den måde slap jeg for at kigge 50 sider med sweatshirts igennem, når jeg egentlig godt vidste hvad jeg ledte efter. Jeg synes uden tvivl at det er den bedste webshopping oplevelse jeg nogensinde har haft :-)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

TheisM:

Der må jeg indrømme, at jeg tænker lige netop det omvendt, altså at deres site er blevet meget mere intuitivt :-)

F.eks. har jeg fornylig mistet en sweatshirt, som jeg var rigtig glad for, så jeg blev nødt til at prøve og finde en ny. Når jeg leder efter et stykke tøj, ved jeg ofte godt lidt hvad jeg leder efter, og i dagens tilfælde var det:

  • Ikke alt for dyr, for har ikke så mange penge for tiden
  • Ikke alt for billig, for så er det noget lort
  • Grå, ligesom min gamle, for så går den med meget tøj

Alle de ting kunne jeg bare udfylde lynhurtigt ude i venstre side, og på den måde slap jeg for at kigge 50 sider med sweatshirts igennem, når jeg egentlig godt vidste hvad jeg ledte efter. Jeg synes uden tvivl at det er den bedste webshopping oplevelse jeg nogensinde har haft :-)

Nu søger vi efter varer på forskellige måder, kan jeg tydeligt læse...

Jeg ved 100%, hvilke mærker jeg vil have, da jeg kender pasformen og kvalitet af de fleste. Nogle af de helt nye kender jeg ik, men der kan man så teste...

Så jeg går ind under mærket, og derfra begynder min søgning... Og så er det pludselig blevet totalt svært. Før var det pænt delt op, nu er alt et stort mix max, som skifter plads mm.
Man kan så vælge f.eks kun tshirts i venstre side, men denne måde betyder blot, at under normale omstændigheder, så tager en søgning 3-5 gange så lang tid...

Tager man så den nye sides loading tid i betragtning, så ender en bestilling fra min side med at tage 8-12 gange længere tid end før... Selvom jeg er meget tålmodig, så overgår det her godt nok selv min tålmodighed...

Havde bestilt varer for næsten 4.000 kr tidligere på ugen, men skred til sidst, da billederne mm pludselig ik virkede, og det tog over 7 minutter at loade en enkelt side...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Sønderborg
Tilmeldt 10. Mar 10
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Jeg synes godt nok, at siden er blevet mere indviklet at bruge, og den er sindsyg langsom...

Ovenstående gør i hvertfald, at jeg ik benytter dem mere, kun hvis der er nogle tilbud, som er så gode, at man ik kan sige nej...

Så en tabt kunde her, og jeg har alligevel lagt rigtig rigtig mange penge i deres kasse de sidste 2 år...

Haha, du bruger den simpelthen ikke mere fordi du synes den er blevet indviklet?

Du skal vist være glad for at dine kunder på www.customfit.eu ikke er lige så kræsne som dig ;-)

Alene de tonsvis af grammatiske fejl får mig til at tænke på de afrikanske scam-mails som lige har fået en tur igennem google translate.

For slet ikke at nævne navigeringen. Hold da helt op. Jeg ved næsten ikke hvor jeg skal starte?
På smartguy kan man allerede på forsiden få et klart overblik over hvad de sælger, hvilke mærker de har, og med et enkelt klik være inde og se på tøj. Hvorimod man på din side først skal læse sig frem til hvor man skal klikke, hvorefter man skal klikke igen, og i øvrigt på ingen måde får nær de samme muligheder for at "fintune" ens søgning.

Jeg synes virkelig du burde feje for egen dør før du brækker dig udover en andens dørmåtte.

Tilmeldt 28. Jul 10
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
Havde bestilt varer for næsten 4.000 kr tidligere på ugen, men skred til sidst, da billederne mm pludselig ik virkede, og det tog over 7 minutter at loade en enkelt side...

Det er selvfølgelig heller ikke bugs og lange loadingtider, der tænder mig på deres nye side, men det er jo sikkert bare indtil det hele lige falder på plads.

Men som du siger er det nok bare forskelligt hvordan vi køber ting på nettet, og det er egentlig utrolig spændende synes jeg :-)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Andersen:

Alene de tonsvis af grammatiske fejl får mig til at tænke på de afrikanske scam-mails som lige har fået en tur igennem google translate.

Det lyder ik godt... Vi har ellers haft en Amino til at stå for de danske tekster. Men takker for oplysningen, så er der noget, som skal tilpasses fra Mandag!

Rasmus Andersen:

For slet ikke at nævne navigeringen. Hold da helt op. Jeg ved næsten ikke hvor jeg skal starte?
På smartguy kan man allerede på forsiden få et klart overblik over hvad de sælger, hvilke mærker de har, og med et enkelt klik være inde og se på tøj. Hvorimod man på din side først skal læse sig frem til hvor man skal klikke, hvorefter man skal klikke igen, og i øvrigt på ingen måde får nær de samme muligheder for at "fintune" ens søgning.

Nu er forskellen på kundernes navigering enorm, når du sammenligner de to typer shops. Kunder hos Smartguy er mere søgende, det er i hvertfald mine erfaringer ved tøjshops, hvor kunder i vores shop er meget fokuserede, og ved præcist hva de vil have... Så kommer de ind den rette vej, så er konveteringen faktisk ret god ;D
Jeg vil ik afsløre alt for meget, men det er en lille del af vores besøgende, som kommer ind via forsiden. Faktisk så få, at vi pt overvejer helt at droppe den, og i stedet for teste noget helt nyt...

Det er altid rart at få feedback, så har man lidt at arbejde videre med ;D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:53
Hvor mange stjerner giver du? :

TheisM:

Men som du siger er det nok bare forskelligt hvordan vi køber ting på nettet, og det er egentlig utrolig spændende synes jeg :-)

Ja men også umuligt at ramme begge målgrupper... For det er tydeligt, at vi køber på to helt forskellige måder ;D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)