Hej Aminoer
Fordelen ved nummer 1 er, at billederne giver lidt mere liv. |
Jeg vil helt klart mene landingpage /new-york eftersom man ikke behøver at scrolle for at se oversigten
Hej Aminoer
Fordelen ved nummer 1 er, at billederne giver lidt mere liv. |
Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.
Jeg vil helt klart mene landingpage /new-york eftersom man ikke behøver at scrolle for at se oversigten |
Mvh
PLI | Affugter
Hej Sasa Helt klart nr. 1. Det giver mere liv og blikfang - og selv om resultatet er det samme om billederne er for oven eller neden så bliver helhedsindtrykket mere indbydende når billederne er for oven. Synes ikke det betyder noget at man skal scrolle ned for at se billetpriserne - når det første man ser er billederne får man jo lyst til at se alle billet mulighederne. Mvh Anette |
Tak begge to! |
Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.
Du kan jo prøve en A/B-split test :) |
Kom til tops i Google med effektiv søgemaskineoptimering fra KJMedia.dk
Jeg er helt klart på nr. 2 man ser priserne med det samme, og får lyst til at klikke videre.
Der kræves minimalt af brugeren - hvilket jeg tror er vigtigt. Vi kan altid se billeder senere:) |
Ja vi må prøve at kører tests! |
Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.
Jeg bumper lige denne. |
Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.
Jeg vil også mene at nr. 1 har mere blikfang, og undgår at få sitet til at virke for teksttung. |
Hej Sasa, Begge sider er rigtig gode, men jeg synes det handler lidt om det budskab du skal have frem. Hvis brugerne havne på din side når de har valgt london så er billederne underordnet - de vedhvor de skal hen - så nederst på siden med dem, det er priserne der er interessante. Hvis man stadig er i beslutningsfasen med hensyn til destinationen så er det rigtig godt at billederne er placeret øverst så man kan blive fristet/inspireret. Jørgen Thelin |