Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forslg til ændring af konkurrenceregler for amino.dk logo

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Aug 05
Indlæg ialt: 577
Skrevet kl. 01:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer incl Hans og Dr Thorborg

 
Det er altid ufedt at ændre reglerne for en konkurrence når den er i opløbet, men hvis vi finder frem til et amino.dk logo og ingen eller kun ganske få vil bruge det - hvis man skal se på antallet af stemmer:-) Så er en del af ideen om et amino.dk logo skudt noget ved siden af.
 
Er der ikke mulighed for nu! At indsætte en klausul om at et fastsat antal aminoer skal stemme før et logo bliver valgt?
 
Man kunne jo evt kalde det første valgrunde eller som i nogle af de der skøre tv-programmer hvor man stemmer gang på gang for stadig at opleve at der altså kommer endnu en runde før den endelige vinder bliver fundet!
 
Det var faktisk et tilfælde at jeg faldt over afstemningen - måske Dr Thorborg kunne lave et lille afstemningsfelt i sin ellers næsten perfekte hovedmenu - det ville sætte fokus på denne for amino.dk vigtige identificering og selvpromovering.
 
NB Af hensyn til risikoen for at dette indlæg drukner i de helt utroligt mange indlæg der kommer på amino.dk hver dag - tillader jeg mig at dobbeltmarkere dette indlæg, således at det også bliver indsat i et nyt topic på testeren - beklager hvis jeg jokker på nogle tæer - men jeg synes det er et ret vigtigt spørgsmål for amino.dk
 
Den samlede konkurrence og afstemningsforum kan findes på hovedmenuen CAFE GRAFIK KONKURRENCE - AFSTEMNINGEN!!! Sidste afstemningsfrist 18. november kl 23:59
 
 
Mvh
 
Lars C
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)