Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny gruppe - alternativ til GLS og Posten - indlæg søges

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Altid rart med lidt konkurrence ;)

Fra Valby
Tilmeldt 15. Mar 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Fint med sådanne gruppe. Men du er forsent ude... BPP kom med ideen for snart 1 år siden og de er idag landsdækkende.

Ved godt de har haft en hård start men de er godt igang idag

Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg håber da de får succes, men de har jo en historie som måske beretter til et nyt navn... eller andre samarbejdspartnere - jeg vil ikke tale negativ om dem, men må bare erkende - at ordsproget om at al begyndelse er svært - må siges at have ramt dem... men jeg håber da de får succes..

Fra Valby
Tilmeldt 15. Mar 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

kandetpasse:
eller andre samarbejdspartnere

Ved at de har andre samarbejdspartnere idag.  end dem i startede ud med.

og tror faktisk at de vil få succes... Det eneste jeg synes er problemet er at man skal sende omkring 100-200pakker om dagen inden de vil havde en som kunde.

Her kan man lave et alternativ både til BPP, GLS, PD, DPD UPS osv. Men der ved jeg er går også andre med de ideer... Men joo kunne være en ide at forummet/gruppen bliv til at dem der går med ideer kunne få lidt inspiration. Så de kunne tilbyde en god ydelse istedet for at prøve sig frem

Fra Valby
Tilmeldt 15. Mar 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

kandetpasse:
eller andre samarbejdspartnere

Ved at de har andre samarbejdspartnere idag.  end dem i startede ud med.

og tror faktisk at de vil få succes... Det eneste jeg synes er problemet er at man skal sende omkring 100-200pakker om dagen inden de vil havde en som kunde.

Her kan man lave et alternativ både til BPP, GLS, PD, DPD UPS osv. Men der ved jeg er går også andre med de ideer... Men joo kunne være en ide at forummet/gruppen bliv til at dem der går med ideer kunne få lidt inspiration. Så de kunne tilbyde en god ydelse istedet for at prøve sig frem

Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Møller:

kandetpasse:
eller andre samarbejdspartnere

Ved at de har andre samarbejdspartnere idag.  end dem i startede ud med.

og tror faktisk at de vil få succes... Det eneste jeg synes er problemet er at man skal sende omkring 100-200pakker om dagen inden de vil havde en som kunde.

Her kan man lave et alternativ både til BPP, GLS, PD, DPD UPS osv. Men der ved jeg er går også andre med de ideer... Men joo kunne være en ide at forummet/gruppen bliv til at dem der går med ideer kunne få lidt inspiration. Så de kunne tilbyde en god ydelse istedet for at prøve sig frem

 

hej jeg mener også at det var en ide - om alle webshop ejere lavede en erfa gruppe, som kunne debatere og støtte op omkring et projekt som dette.

 

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Uanset om der er noget lign eller ej , er der altid brug for flere...

Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 00:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Neeeeej-da:

Uanset om der er noget lign eller ej , er der altid brug for flere...

Det må du være næsten ene om at tilkendegive. Jeg har igennem flere år fulgt debatten herinde vedr. utilfredshed med eksisterende fragtfirmaer, men når der så dukker alternativer op (jeg er selv kommet med et alternativ), ved jeg ikke hvad der sker, men folk går i baglås. Selvfølgelig kan det skyldes en usikkerhed om projektet holder det som loves eller noget helt andet, men jeg synes ikke at folk generelt er åbne for nye projekter. Jeg synes iøvrigt at dette initiativ er rigtig godt og havde jeg stadig været webshop ejer, havde jeg gået med i det.

Kort fortalt, mener jeg at det gælder om at støtte nye projekter for de virksomheder, som er utilfredse med deres eksisterende fragtfirmaer. Kritikken forstummer, hvis det kun er kritik for kritikkens skyld uden handling bag.

Mvh., Kurt

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)