Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SØGES: Grafik og Drupal design m.v. søges til windowsrefusion.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Feb 09
Indlæg ialt: 392
Fra  Danish Law Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Lavbudgetkonceptet Windowsrefusion.dk trænger til en visuel ansigtsløftning.

Opgaven er at lave et præsentabelt design til Drupal med grafik og favicon.

Desuden skal der laves en mobil version af sitet optimeret til til Android og iPhone, og der skal laves profiler på Facebook, LinkedIn, Twitter, MySpace og andre relevante sites. Der skal ikke laves profil på TrustPilot eller andre ransom sites. 

Grafik skal så vidt muligt laves i vektor format.

Designet skal være enkelt, minimalitisk og båndbreddevenligt. Flash er forbudt.

Tilbud på PM.

Mvh. Ulrik Guldbæk

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Du er godt med at på licensreglerne er ændret i Windows7 så afgørelsen næppe kan bruges til at danne præcedens i kommende sager?

Og så studsede jeg over følgende i jeres prisliste "Hvis du taber din sag, skylder du os ikke mere. Men så skal du betale sagsomkostninger til modparten."

Her virker det lidt underligt på mig at I ikke lige nævner at sådanne beløb nemt kan være både 10.000 og 50.000 kroner uden at det er unormalt...

Det er en ret stor risiko at løbe for så lille et beløb.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ulrik

Angående Facebook, LinkedIn, Twitter og Myspace profiler, så smid mig lige en mail hvor du lige fortæller hvad du vil have lavet :-) Jeg designer bl.a facebook profiler, twitter baggrunde osv.  

Mvh Mathias Sundby Jensen.

Mathiassundby@live.dk

Tilmeldt 20. Feb 09
Indlæg ialt: 392
Fra  Danish Law Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Christensen:

Og så studsede jeg over følgende i jeres prisliste "Hvis du taber din sag, skylder du os ikke mere. Men så skal du betale sagsomkostninger til modparten."

Her virker det lidt underligt på mig at I ikke lige nævner at sådanne beløb nemt kan være både 10.000 og 50.000 kroner uden at det er unormalt...

Tak for dit input. Dit indlæg er relevant, men det er off-topic i lige denne tråd.

Det ville være fint, hvis jeg kunne få dig til at poste dit indlæg i et mere relevant forum.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)