Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor anbefales det at få produceret mit produkt?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Lad os antage, at jeg er kommet på ideen og designet til George Jensens Elefant-oplukker. Hvor ville jeg i så fald have billigst ved at producere 100.000 af dem henne?

Og hvem skulle jeg desuden kontakte?

F.eks. hvis svaret er Kina, hvem skulle jeg så kontakte?

Jeg spørger, da jeg selv ligger inde med en idé af samme størrelse.

 

Simon

Fra Holstebro
Tilmeldt 12. Feb 09
Indlæg ialt: 236
Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Der er en del virksomheder i Danmark og europa der lever af at finde producenter i østen, der er bla. en her på amino der lige er flyttet til kina Sunvision china LTD jeg fandt lige hendes mail adresse i en anden debat herinde. natacha@sunvisionchina.com hun kan måske hjælpe dig.

Mvh.

Martin

 

Fra Dongguan
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 316
Fra  South China Trading Ltd. Skrevet kl. 08:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon

Hvis det er i Kina dit produkt er billigst at producere er du meget velkommen til at kontakte mig. Vi har et stærkt netværk inden for flere produktgrupper og tilbyder bla. QC service og logistik planlægning.

Med venlig hilsen

Lars 

South China Trading Ltd.  Tilbyder vores årelange erfaring til seriøse Aminoer der overvejer Produktion i Kina.

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Produktion i asien - spørg dig selv;

  • hvor mange piratkopier du kan leve med
  • Hvilke ressourcer har du til at styre produktkvaliteten?
  • Hvad sker der hvis varerne er forsinkede og hvor hurtigt skal du kunne reagere?

Der er mange steder tæt på hvor du kan komme til på en arbejdsdag, og da dette mest drejer sig om maskintid så er det langt fra sikkert at det kan betale sig at lægge ting ud. Det kræver en stor kompetence at gøre dette - ikke blot nogle der lever af procenter.

Jeg ville se på Polen, Tjekkiet, Baltikum, Tyskland og sultne producenter i Danmark.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

OKay, men nu har jeg altså IKKE tænkt mig at lave piratkopier.

Jeg skrev "Lad os antage...", for at give mig en idé om omfanget. Men tak, jeg vil overveje de sultne danskere hehe

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke en antagelse om at du laver piratkopier - men et hint om at du kan være meget sikker på at du får problemer med at beskytte dig mod piratkopier i asien.

USA er også et meget billigt produktionsland i forhold til DK.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)