Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GLS - vi afleverer dine pakker hos naboen ????

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Lund.dk:

Men generelt synes jeg GLS er elendige. Der er mange grimme historier fra
dem.



Det er der så sandelig også over de mange andre aktører på området, så ingen holdes fri.

Man skal også huske på de mange flere gode historier, som man sjældent omtaler.

Det er altid nemmere at være fremme med kritik, men sjældent med roser, så det lyder for hult.

mvh

 

Tilmeldt 21. Sep 10
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

LANTHER: Nu synes jeg ikke, jeg på nogen måde har givet chaufførerne skyld for noget. Men chaufføren i dette tilfælde har ikke gjort, hvad han skulle, da pakken er afleveret forkert.

Min kommentar er i relation til den tidligere kommentar, om at man skal tænke på lønnen og så videre.Og den går ganske simpelt på, at der ikke er nogen, der tvinger chaufførerne til at møde på arbejde om morgenen, de kan jo bare lade være, hvis de ikke gider, fordi der er immervæk ingen der sætter en pistol mod tindingen på dem og tvinger dem til at køre ud med pakkerne, det vælger de selv hver dag.

Så synes jeg umiddelbart ikke, det er for meget at forlange, at de afleverer pakken til rette modtager, i stedet for hvor de nu finder det passende, fordi det er virkelig ikke svært!!!! De er ikke astronauter i rummet, de er 'kun' chauffører, som kører pakker ud, og navnet på pakken skulle gerne passe med den de afleverer den til.

Oversættelse fra engelsk til dansk, eller dansk til engelsk + Annoncering på Google og Facebook

Fra København NV
Tilmeldt 14. Jan 10
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

... jeg har modtaget en del pakker fra "netkøb" både privat og erhvervsmæssigt. - Jeg har måttet bruge en hel formiddag på at hente et par sko i Tåstrup, en flaske rødvin i Avedøre, mistet en pakke fuldstændigt, og fået 2 andre leveret for sent. Jeg er ikke vild med at indrømme det, men der er kun eet firma der rigtigt kan "der der pis" med at håndterer post. - Post Danmark. - Og fortæller man som kunde at man vil have sine vare sendt med dem, kan de næsten altid finde ud af det. -

Fra København
Tilmeldt 22. Feb 11
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

@Melina: Min pointe var at det høje danske lønniveau formentlig er den skyldige, hvis servicen i fragtbranchen er dårlig. Min pointe er at fragtselskaberne ikke ansætter tilstrækkeligt med chauffører til at kunne levere en god service. Dette skyldes formentlig at chaufførernes lønninger er meget høje + alle de andre omkostninger der er ved at have ansatte. Hvis fragtfirmaerne ansætter flere, må de hæve priserne og så forsvinder kunderne. Det er lidt af en catch 22, for hvis servicen er dårlig, forsvinder kunderne også ...

Tilmeldt 21. Sep 10
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars: Post Danmark kan så ikke finde ud af at putte posten i min postkasse, så jeg ved snart ikke hvem jeg skal gå til for at få min post.

Jeg får utrolig meget spændende post, det er bare sjældent til mig. Men nr. 2 rykker den når sgu frem! De 2 foregående breve, har jeg så bare aldrig set skyggen af, og Post Danmark fratager sig alt ansvar, og firmaet rykkeren kom fra er også kolde i røven.

Personligt mener jeg, det er svært at betale en regning, man ikke har modtaget!! Men det har jeg lært af, og betalingsservice er nu en dejlig ting.

Sigurd: Det tror jeg du har ret i! Ja, det må man sige. Det er noget værre noget.

Oversættelse fra engelsk til dansk, eller dansk til engelsk + Annoncering på Google og Facebook

Tilmeldt 26. Oct 06
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Melina Jørgensen:
Er der andre, der har lignende oplevelser med GLS?

3 Gange har jeg skulle have leveret via GLS, og ingen af gangene er det lykkes dem at gøre det på en bare tilnærmelsesvis anstændig måde.

Lad mig sige det på en anden måde: Hvis en shop kun levere med GLS, finder jeg et andet sted at handle, også selvom det måtte være halv pris eller bedre.

 

Mvh Ken

Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 1020
Fra  Payday A/S Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Melina Jørgensen:
Men chaufføren i dette tilfælde har ikke gjort, hvad han skulle, da pakken er afleveret forkert.

Jeg ville være super glad, hvis jeg kom hjem og erfarede at min nabo havde taget imod en pakke, som jeg ventede på. Alternativet havde været en masse bøvl med at finde et andet tidspunkt, hvor jeg kunne være hjemme for at modtage en pakke.

Langt de fleste har det på samme måde - og hovedparten af alle naboer ville som det mest naturlige straks gøre dig opmærksom på, at de havde modtaget en pakke på dine vegne - og hvis de ikke ønskede at gøre det, så ville de have nægtet modtagelse til chaufføren.

Som jeg ser problemet her, så er det ikke GLS chaufføren, der fejler. Det er din nabo!!

 

 

 

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Heheh Lanther, long time no see .. Sidste gang jeg så dig var i en trådamino hvor folk kritiserede GLS, sjovt du kun dukker op når det sker xD


Til trådstarter
Hvis du får leveret hos et pakkecenter så ser GLS ud til at virke fint.
Så hvis du får få pakke så er det metoden. Jeg har aldrig haft så stor besvær med at få leveret en pakke til hoved døren med GLS end nogen anden virksomhed.
De er ikke blege for at smide et brev om forsøgt levering selvom man har været hjemme hele dagen

Det skulle ikke undre mig om gls brugte samme model som vist i denne video

http://www.youtube.com/watch?v=LTlLOF2moxY

Fra Vejle
Tilmeldt 25. Sep 09
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 00:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har haft svingende erfaringer med GLS, dog overvejende gode, især ifm. deres pakkeshops, som jeg gerne selv bruger når jeg bestiller online (eftersom jeg bor 2 min. fra en pakkeshop.

De 2 firmaer jeg har haft størst succes med at benytte til at håndtere min virksomheds forsendelser er Post Danmark og Vingaloppen. Træfsikkerheden for begge er over 99% medmindre mine kunder ikke meddeler mig når det går galt.

Det sjoveste firma jeg har benyttet er dog DHL. Jeg skulle engang til Islamabad og skulle have en selvbetjenings-maskine med. Den kunne selvfølgelig ikke være i bagagen, så vi sendte den med DHL nogle dage inden jeg tog afsted. Da jeg selv kom frem var DHL endnu ikke nået så langt at pakken kunne følges via track&trace, men da de nogle dage efter nåede så vidt, kunne vi følge pakkens rejse frem og tilbage mellem England og Israel nogle gange. Indtil den et par uger efter havnede i Islamabad, hvor chaufføren krævede ekstra betaling for at udlevere den.
Til gengæld havde pakken ikke en eneste skramme :)

Specialforhandler af førsteklasses italiensk vin.

Tilmeldt 18. Oct 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 03:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Har nu overvejende positive erfaringer med at sende med GLS, men man skal huske på, at de benytter vognmænd, der kan variere noget i kvaliteten. GLS Pakke Shop fungerer perfekt - her modtager kunderne både mail og SMS når pakken er klar.

Når man sender med GLS er det en rigtig god idé at sende trackningnr. til kunden i forvejen, så kunden kan reagere og selv ringe til GLS hvis noget går galt eller de ikke kan være hjemme. Så løses det i de fleste tilfælde smertefrit. Postdanmark kører jo ikke ud flere gange som GLS gør, så det er jo en unik service de tilbyder og oven i købet billigt. Hos Postdanmark må man pænt hente pakken i postbutik, døgnpost eller på posthus, hvis man ikke har været hjemme. Men prisen er til gengæld højere end med GLS (og GLS Pakke Shop).

/Birgitte

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)