Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konkurrence-hjælp

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 589
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg har et musiksite, der har 80 Facebook-fans. Jeg har nu fået muligheden for at udlodde to billetter til en stor dansk festival. 

Så ganske enkelt, jeg skal have lavet en konkurrence. Hvad kan I anbefale? 

Jeg vil naturligvis skrive om konkurrencen på selve hjemmesiden, men jeg kunne godt tænke mig, at selve konkurrencen foregår på Facebook, da det gerne skulle give nogle flere 'likes' af siden.

Er der en snedig måde at lave en fed konkurrence på? Jeg tænker lidt på en begivenhed eller et opslag som folk skal 'synes godt om' for at deltage.

Er der nogle regler for konkurrencer som Facebook-begivenheder? jeg mener, at Facebook har lavet nye regler..?

Fra Aarhus
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej:)

Et godt spørgsmål, jeg lytter lige med.

Udover at "synes godt om", skal de måske også invitere deres venner for at få din side ud til flere mennesker.

Hilsen Mathias
Stiletter

Jeg arbejder pt. på en hjemmeside om farewell speech

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne du lave en quiz?

Det kunne handle om lette spørgsmål om musik fra 80'erne, og hvor deltagerne skal trykke på A, B eller C som det rigtige svar.

Hvis du skal have folk til at besøge mange forskellige, så kunne du lave en slags skattejagt, hvor skal finde person og aflæse nogle oplysninger - hvis man ikke er ven med vedkommende, står der ikke så meget, men det kunne være åbne grupper, hvor man skal finde nogle oplysninger. Det kræver selvfølgelig, at du selv har været turen rundt, men det er jo helt rimeligt.

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristoffer

Du sender mig lige en PB når din konkurrrence er kommet på vingerne :)

Med venlig hilsen

Àsgeir Gunnarsson

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristoffer

Kristoffer Føns:
Er der nogle regler for konkurrencer som Facebook-begivenheder? jeg mener, at Facebook har lavet nye regler..?

Det er korrekt at Facebook bl.a. forbyder at man f.eks. kræver at fansene "Synes godt om". Du kan læse mere her: Facebooks nye konkurrenceregler

Kristoffer Føns:
Er der en snedig måde at lave en fed konkurrence på?

Ja, du må nemlig gerne kræve at folk er fans for at deltage i konkurrencen. Du kan derfor lave en konkurrenceside ligesom her, hvor man skal synes godt om din Facebook side for at deltage. Du kan ligeledes skrive at vinderne trækkes, når der er x antal fans - dermed vil folk i højere grad anbefale siden til andre.

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 589
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for jeres svar, det sætter jeg stor pris på!

@ Poul Madsen: 

Det er faktisk en rigtig god idé, der også vil gøre konkurrencen anderledes i forhold til så mange andre! Den er taget til efterretning.

@ Àsgeir Gunnarsson:

Hvorfor det? Du kan blive fan af Meantime på Facebook, så får du helt sikkert information, når konkurrencen går i luften Wink

@ Kaser Bengtson:

Snedigt! Og især er det en god idé, at 'vinderne udtrækkes, når der x antal fans'. 

Fra Vestegnen
Tilmeldt 12. Mar 06
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville tilslutte mig Kasper Bengtson´s forslag, dog at vinderen af billetterne blev den person som skaffede flest venner.

Hilsen Kurt DAX

Fra København
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 177
Fra  Escalate ApS Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er ikke tracking på, så det er umuligt at se, hvem der har henvist hvem. Derudover virker "inviter venner" funktionen ikke længere. Der er derimod kommet en "del i nyhedsstrøm" funktion.

 

//Gün Üret

Fra Lystrup
Tilmeldt 1. Nov 05
Indlæg ialt: 614
Fra  wilhelmsen.tv Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger http://www.wildfireapp.com/ når jeg skal lave noget for mine kunder. Prisen ligger meget lavt pr konkurrence og man kan køre sine konkurrencer over flere platforme på en gang. Disse Konkurrencer spreder sig tit som ringe i vandet.

Den sidste jeg satte op for en kunde fik på 10 dage over 400 nye fans på facebook og det var en lille kampagne.

Så prøv den hvis der skal gøres noget seriøst ud af det

 

Mvh

Christian

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 589
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian Wilhelmsen ( WIl ):

Jeg bruger http://www.wildfireapp.com/ når jeg skal lave noget for mine kunder. Prisen ligger meget lavt pr konkurrence og man kan køre sine konkurrencer over flere platforme på en gang. Disse Konkurrencer spreder sig tit som ringe i vandet.

Den sidste jeg satte op for en kunde fik på 10 dage over 400 nye fans på facebook og det var en lille kampagne.

Så prøv den hvis der skal gøres noget seriøst ud af det

 

Mvh

Christian

Tak, Christian.

Det vil jeg kigge nærmere på!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)