Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedste bredbåndsforbindelse/-udbyder søges

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Valby
Tilmeldt 6. Apr 08
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Jeg prøver at finde bedste løsning(Læs:Billigeste!) med bredbånd ASDL...

Der må værer massere af jer som har erfaring med dette :-)

Jeg skal bruge det til dankortterminal og vil gerne have telefoni inkluderet og helst en mob, hvor der i pakkeløsningen er feks 5 timers fri tale, fri sms, fri mms, og lav opkaldsafgift og da helst ingen opkaldsafgift!

Opkaldsafgiften kan hurtig blive en høj post, da jeg vil have mange opkald men af kort varighed.

Så pris på

Oprettelse

Bredbåndsforbindelse (bit og fri data?)

Telefoni

 

Ville blive glad hvis nogen kan hjælpe med en god udbyder, de/I har erfaring med fungere fint :-)

Mvh Helle

Fra Holstebro
Tilmeldt 23. May 10
Indlæg ialt: 249
Fra  Gamer mule Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har gode erfaringer med Oisters telefon abonnement. Men i dit tilfælde vil jeg foreslå at du kigger på M1.dk. De tager ikke minuttakster men sekundt takster. Hvad internet angår ville jeg også anbefale Oister pga deres priser.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne regne lidt på det for dig. Er det et must at mobil og bredbånd er hos samme selskab, da det højst sandsynligt er billigere at splitte det op.

Skal du have ny mobil? Hvilken?

Fastnet?

Vil du sende dine regninger for de seneste 6 måneder til mig? Så kender jeg dit forbrug og kan nemmere udregne hvad der er billigst fremadrettet i forhold til dit nuværende forbrug.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1753
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan prøve at tjekke nogle af de her ud og sammenligne :)

Tryk Her

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra Valby
Tilmeldt 6. Apr 08
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Steffen..

Jeg har selv erfaring med Oister tlf abonnement og de er altså billige, god dækning og faste priser, sjældent nogen kæmpe overraskelser i deres regninger :-)

Har dog ingen erfaring med erhverv og bredbåndsforbindelse - men vil da lige tjekke deres side ud :-)

Tak!!!

Helle

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Du ska havde bredbånd til din dankort terminal?

Og en mobil til at snakke i?  

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis 5 timer passer dig, så er Call Me POW! billigst med 125,50 kr./md. for 6 timer inkl. fri SMS, MMS, opkaldsafgift, sekundafregnet osv.

En Oister taletidspakke med 5 timer koster 129,- kr./md., men her kan du til gengæld få en mobil med for 99,- kr., hvis du binder dig i 6 måneder. Call Me har ikke mobiltilskud på deres POW abonnement.

Konkurrenterne ligger på 149,- kr./md. for 5 eller 6 timer inkluderet og stort set det eneste der varierer er datamængden, hvor Bibob fører an.

Kan du nøjes med 4 timer, så kan du slippe med 99,- kr./md. hos Nano Mobil, dog minut-takseret og ikke inkluderet MMS.

 

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Valby
Tilmeldt 6. Apr 08
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolai..

Nej har faktisk ikke tænkt over at det kunne være i 2 forskellige selskaber :0)...og kan se pointen...

Jeg har pt en HTC smart, men må indrømme det er den dårligeste tlf jeg nogensinde har haft! - så lige nu har jeg taget en af mine gamle i brug! - Dog er det muligvis kun min mob (HTC smart) hvor der er en software fejl og derfor mega dårligt fungerende...

Så i princippet vil jeg gerne have ny mob tlf.

Jeg kan ikke gennemskue om det er en fordel/ulempe ved OGSÅ at have en fastnets tlf???? - lige umiddelbart skulle jeg ikke mene jeg har brug for den - men kan få det på et tidspunkt. Dog er det smart i starten at jeg har en tlf som er - mobil), da jeg kan tage den med mig og fortsat besvare opkald, selvom jeg arbejder andet sted :-)

Mine regninger kan jeg ikke lige sende nu, men har de seneste år skiftet mange abonnementer, da der via TELIA(Min erfaring) ALTID er overraskelser i min regning! :0)

Så der betales både for opkald til tlf. svarer - hvilket kan blive en dyr post, da jeg tit ikke kan tage tlf og derfor må aflytte min svarer - så ikke ligegyldigt hvad minut pris på dette er..

Dernæst er der som sagt opkaldsafgift, som har indflydelse og fri sms er et must - men det tilbyder alle jo stort set - mms vil jeg ikke have det store behov for erhvervs mæssigt, så det er ikke noget plus for mig det følger med. sidst men ikke mindst er det vigtigt hvad pris på data er og hvor mange gigabite der følger med en pakke.

Men kan fortælle at jeg har forbrug for 500-600 kr pr md, for maks 5 timers tale, fri sms, fri mms, 37 øre pr opkald, 1,20 til tlf svarer pr min og DET VED jeg kan gøres væsentligt billigere :-)

Mvh Helle 

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er ikke de store forskelle på bredbåndspriser, her er det mere hastigheden der er afgørende. Hvis du ringer meget fra fastnet, så kunne det være en fordel at få fri telefoni hos Fullrate. Det koster 149,- kr. om måneden ud over prisen for bredbånd (f.eks. 10 Mbit/s. for 199,- kr./md.) og du kan ringe frit til fastnet og mobil i Danmark.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Valby
Tilmeldt 6. Apr 08
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt bud med oister og en forskel på 4 kr iforhold til Call me POW er vist ikke det som vælter læsset :-)

Jeg har det dog bedst med pakkeløsninger og det har jeg fordi, jeg simpelthen ikke gider at tjekke min regning md for md, for at tjekke minutter jeg har talt - men har erfaring med at den type af løsninger oftest blir væsentligt dyrere end forventet.

Men hvor blev hele bredbåndsløsningen af??....Smiler

Tjekker oister - godt bud, med mindre forbindelsen er usikker og derved risiko for fejl og forsinkelser hvilket ville være noget møg når folk sakl betale med dankort :-)

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)