Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bagel/salatbar

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg søger lige et godt råd.

 

Det er sådan at manden og jeg har talt længe om at åbne noget bagel salat bar. min mand har før været selstændig i udlandet så han har en del erfaringer på det punkt.

Vores spørgsmål er så vi kan ik låne penge i banken men har hørt om at man istedet for at købe et lokale, så kan vi leje et(hvis vi findet nogen der gider leje)

Først vil jeg lige høre jer kloge mennesker om der er mulighed for det - og i så fald er der ulemper??

Vi har en "lille" opsparing men den er desværre slet ik nok til at købe et sted - desværre.

Håber der nogen der kan hjælpe:)

 

Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen amino eksperter der kan hjælpe her??

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

tit  og  ofte  skal  der  betales  et afståelsesbeløb  til  en  igangværende  forretning  for  at  overtage  et  lejemål

men  kan I  finde   et  tomt  butikslokale   der  ligger  godt   så  kan I  måske  være  heldig  at  komme  billigt  ind 

hvilken  by  drejer sig  om???   Er  det  Aalborg   så  kan  jeg  godt  hjælpe  på  lokalesiden  idet  jeg  kender  een  del udlejere  her i  byen

jeg  kan  hjælpe   med  programmer  til  at  klare  økonomien   og  også  et  kasseapparat-program   som  gør  at  I  får  forbundet  kasseapparatet  med   økonomiprogrammet     se på  min  side  www.summasupport.dk    Alskasse apparatet   kan  også  forbindes  til  mit  andet  program AESIRAS     så  mulighederne  er  flere

ring  gerne  til  mig  for yderligere  info

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 00:16
Hvor mange stjerner giver du? :

sarakaroui:

Ingen amino eksperter der kan hjælpe her??

Joo Wink Som det siges ovenover, så kommer det jo an på hvor det er henne. Jeg har f.eks. en ven der startede op i København for et par år siden, og for endnu flere år siden havde jeg et samarbejde med Bagel Co. Der er mange om buddet og der lukkes da også nogle af og til. Og jeg syntes ikke jeg ser denne slags butikker afsættes uden afståelse...

Har i ekspertise på området?

 

Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok det er netop s¨dan noget vi søger, men kan ikke rigtigt finde noget på nettet.

Vi bor i københavn så det skal være et lokale i størkøbenhavn..

 

Mht dine programmer, så vil jeg meget gerne gemme dig til det blir aktuelt så kan jeg evt. kontakte dig.

Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er netop i københavn vi søger et lokale. Men hvor kan vi evt. søge efter butikker til leje med afståelse??

Tilmeldt 19. Aug 10
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan fortælle dig at vi har en Bagel fætter på Amagerbrogade og jeg har sammenlagt se 10 spise derinde i løbet af de sidste 3 mdr., med andre ord, så er der forskel på hvor man kan/skal starte op.

Kig på nogle demografiske forhold og undersøg lokal miljøet, er der mulighed for networking/samarbejde igennem nye kontakter?

Jeg har tidligere været med til at skabe et ekstremt succesfuldt "brand" i København der hedder SOUPaNATURAL, der var ingen før dem og derfor kunne de let træde ind på markedet også selvom de praktisk talt ingen penge havde - i dag har de 3 suppe barer. Det er noget anderledes med en Bagel biks, som har haft sin storhedstid (hvis du spørger mig) og derfor skal slås med konkurrenter der leverer det samme produkt (ud over den 1 mill. andre fast food butikker der ellers er i KBH).

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

sarakaroui:

Det er netop i københavn vi søger et lokale. Men hvor kan vi evt. søge efter butikker til leje med afståelse??

Vil give Kaare ret i at Bagels har haft sin storhedstid, men København er jo stor....så er det V, S, NV, N, SV, Ø eller K eller måske F...

Jeg har de sidste 14 dage været på farten og derfor har frokosten ikke været super sund...pizza, sandwich, flutes, salat og wraps...For bare halvandet års tid siden så havde mindst en af dem været en bagel...

Er i fast besluttet på at det skal være bagels...og har i erfaringer herfra?

Mvh. Martin

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)