Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Din mening tæller - hvad synes du om mit nye site??

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer,

Efter flere måneders forberedelse har jeg lagt et nyt site live. Jeg er selvfølgelig spændt på tilbagemeldingerne, så hvad ville være mere naturligt end at spørge her...Big Smile

Som I kan se er det en "niche-side" om montering af fladskærme... Pt er databasen over TV ikke stor nok, men det skal netop opbygges i den første periode hvor det er live.

Lad mig høre hvad I synes??

www.whatisvesa.com

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil foreslå at få noget af teksten fra What is VESA flyttet om på forsiden, simpelthen fordi det ikke er til at finde ud af inden for 2-3 sekunder, hvad VESA er. Hvis du skriver nogle få ord på forsiden, så kan man læse mere på siden What is VESA.

Jeg vil også foreslå nogle fotos på forsiden, for allerede disse kunne være selvforklarende om, hvad VESA handler om.

Forsiden sprudler ikke ligefrem af læselyst. Den er absolut seriøs, men lidt farveløs.

Det grå felt nederst ville jeg gøre mindre i højden.

På siden What is VESA står der: "... is an international non-profit corporation". Skal der stå corporation? Skal der ikke stå organization? Nå, jeg faldt bare lige over det.

På forum-siden ville jeg se, om jeg ikke kunne slippe af med højre-kolonnen, så forummet kunne fylde hele bredden ud til højre.

Under Articles står der under "Viewing distances, heights and angles": "...installation heights and angles are issued covered...". Der skal vist stå issues.

Lidt nede står der "An in-depth explanation of the VESA standard can be found on these pages. If you need more detailed information about the standard you should visit these sites.". Visit hvilke sider?

Med mindre det er skrevet af en amerikaner selv, ville jeg ændre teksten lidt til "... pages. If you need further details on the standard, then visit these sites". Er det websites, eller er det sider på whatisvesa.com?

Men meget sober og informativ hjemmeside.

Fra Aalborg
Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Poul. Tak for dine gode feedback... :-) Jeg har rettet et par typos som du fandt - sætter pris på din ærlige mening om "farveløs" og "sprudler ikke af læselyst" og tager dem til mig - og sidst men ikke mindst er der nogle af tingene jeg retter senere...Smile

Hvis der er andre der har kommentarer sætter jeg stor pris på det...

 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)