Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan kommer jeg igang med Smoothie produktion?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens

Jeg har fået en idé til en ny smoothie, men synes det er ret svært at finde ud af hvordan og hvorledes, og hvem man skal snakke ang. produktion osv?...

Er der nogle herinde som kunne have nogle idéer om hvordan man kommer igang?

mvh

 

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at skriv til Joe and the Juice! :=)  

Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

hehe ja det kunne være en mulighed, men tænkte mere jeg ville have det på en flaske og ud til supermarkeder osv :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, så skal du jo kigge i kortene hos froosh og hvad alle de andre nu hedder :=)

Fra Horsens
Tilmeldt 31. Jan 11
Indlæg ialt: 527
Fra  De skøre kugler Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Mit bud vil være at du skal anskaffe dig en blender og noget frisk frugt. 

Og så skal du have nogle flasker og nogle labels, så er du faktisk i gang.

Pas på hindbærene, de kan være farlige, især hvis de er frosne...

:-)

Held og lykke med projektet

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

BruunRasmussen:

Mit bud vil være at du skal anskaffe dig en blender og noget frisk frugt. 

Og så skal du have nogle flasker og nogle labels, så er du faktisk i gang.

Pas på hindbærene, de kan være farlige, især hvis de er frosne...

- og så lige en fødevaregodkendelse - den kræver lidt mere end en blender, frugt, flasker of nogle labels ;-)

/Søren

 

Fra Århus
Tilmeldt 14. Jan 11
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du vil i supermarkedet med dine flasker, skal du også lige tale med supermarkedet, om det er noget de vil have.

Min webshop: www.sleek.dk - Dansk mikromærke der designer t-shirts med store motiver.

Fra København
Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 801
Fra  House of Visions Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej MarcB

Det er ikke bare lige sådan, men alt er jo muligt. Prøv evt. at tage fat på nogle af de andre producenter og hør om det er muligt at producere det ved dem, til en given engros pris. Hvis ikke du får held i gennem her, er det jo egen produktion der skal etableres og det er temmelig omfattende og bekosteligt. Et par gode tips kunne være, hvis du kommer igennem med nogle af de eksisterende producenter eller får anden mulighed for at producere andetsteds:

Produktion og iværksættelse sat i forhold til en evt. kopiering af produktet før etablering og udbredelse på markedet, herunder skal nævnes at økonomien højst sandsynligt vil være afhængig af stor volume

Benyttelse af overskud frugt (dette er temmelig billigt og kan forhandles ud fra godt købmandsskab)

Tid og overvejelser på branding, flasker eller anden løsning.

Evt. et mix selv / lav selv produkt fra frost, da det vil være lettere at komme ind på markedet med.

Keep Swinging

Kim Kampp

Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen :)

Jamen mange af tingene har jeg allerede overvejet.

Det ville jo være alt for dyrt at selv starte produktion, men synes bare det er svært at finde et sted hvor de producere smoothies og juice. Og det er svært at se ud fra de eksisterende brands, hvor de producere henne, eller om de selv står for produktion. Selvfølgelig kunne jeg tage fat i et allerede eksisterende smoothie brand, men så ville de nok bare sige jo tak og hapse ideen. Den er lidt tricky, men det er nok den mulighed der er.

Frost produkt har jeg overvejet, men det ville bare være svært at få brandet ordentligt i forhold til en flaske, som folk lige kan snuppe på farten.

Men der skal nok være en løsning ;)

 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)