Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En Ide til at forbedre den velkendte tommestok?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Preben:
Hej Amino

......

Min ide er at udvikle en metaltommestok som vil gøre at man vil fjerne de ulemper som den traditionelle trætommestok har, bla udvider den sig når den får vand, og ved fuld længde bøjer den som en bue.

......

MVH
Preben



Findes allerede -

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1315
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

har du checket om det ikke allerede findes? Jeg kunne i hvert fald finde både træ, aluminium og glasfiber ved en meget simpel Google-søgning.

Så det skal nok være noget af det første, du undersøger.

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Preben:
Hej Amino

......

Min ide er at udvikle en metaltommestok som vil gøre at man vil fjerne de ulemper som den traditionelle trætommestok har, bla udvider den sig når den får vand, og ved fuld længde bøjer den som en bue.

......

MVH
Preben



Dobbelt post - kommentar slettet

 

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig med Rasmus.

Jeg har aldrig set en tommestok i alu. Hvorfor? Bliver de ikke solgt i byggemarkeder? Og i så fald hvorfor ikke? Hvorfor ligger de ikke fremme? Grimt design, ligger dårligt i hånden, skarpe kanter? Hvis det bare er fordi de ikke sælger, så er det sådan, det er, men undersøg det endelig.

Michael

PS: Hvis du vil revolutionere tommestok-branchen, så lav en, som er lidt kortere. Det har man vel nogen gange brug for inde i hjørnerne. Bare sådan en lille en på en halv meter udslået, som ligger i brystlommen...

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Apr 09
Indlæg ialt: 174
Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne forestille mig det var fordi, at en metaltommestok er for kold at holde ved om vinteren.

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Tak for jeres svar..

Nu har jeg ikike tænkt mig at lave en ren aluminium tommestok jeg forestiller mig at lave en på 1meter og lave den af ét tyndt lag metal som gør den magnetisk og aluminium på den anden side formet som et U og derimellem skal der være et tyndt lag gummi som på den ene flade sidde skal der preses tal sådan disse tal kommer til at virke som skridsikker funktikon man vil kune montere en lazer eller et watterpas hvis bare disse er magnetiske.

Preben

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Kirsten E:
har du checket om det ikke allerede findes? Jeg kunne i hvert fald finde både træ, aluminium og glasfiber ved en meget simpel Google-søgning.

 

Du glemte lige tommestokken også findes i plast...:)

 

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)