Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ville du købe musik, hvis ikke det var gratis?

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Nu er jeg net dum, forstået at jeg ikke kan lede ret meget.....så bruger youtube.

De nævnte sider kender jeg ikke.

Jeg har svaret ja til at jeg køber. Og det er mere af den overbevisning at hvis en kunstner laver noget ordentligt så skal det belønnes.

Og ja jeg bruger youtube til at finde ud af om det er noget ordentlig som de laver, det vil sige at jeg lytter der, og kan jeg lide det, så køber jeg det.

Jeg ser sider som fx youtube som en forlængelse af de gamle musik programmer, og specielt hvor MTV jo er blevet et overfladisk reality program, så er der jo ikke noget at komme efter der.

Nu hører jeg også musik ca. 8 timer om dagen, og da jeg primært hører metal, så er der ikke rigtig nogle radioprogrammer(DAB undtaget), der rigtig kan indfrie mine ønsker.

/Kenneth

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Din overkrift er lidt selvmodsigende, da musik jo netop ikke er gratis.

Så længe de omtalte tjenester mig bekendt IKKE har nogen aftale med de danske rettighedshavere, synes jeg at folk som dig er nogle snyltere på linje med andre piratkopister.

Jeg betaler min musik som jeg altid har gjort.
Jeg overvejer dog at se nærmere på koncepter som wimp fra Telenor, men har ikke rigtig sat mig ind i, om det er et godt produkt for mig.

Hvorfor ikke bruge de tjenester der rent faktisk er godkendt i Danmark?

Tilmeldt 29. Sep 10
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

det har spotify da? Smile og muziic streamer jo bare fra youtube, så det må være lovligt?

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 07:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Spotify er ENDNU ikke tilladt i DK, men tættere end nogensinde. Læs mere om Spotify og KODA.

Al musik på YouTube er heller ikke lovligt som sådan, selvom langt det meste af den musik rettighedshaverne ikke vil have på YT også faktisk bliver fjernet. YT er meget hurtige til at mute nye videoer.

Grooveshark har heller ingen aftale med nogen. De startede efter princippet 'de kommer nok før eller siden', og det går ganske godt med det princip. Grooveshark leverer hvad folk vil have - nem musik. Der er en del, inklusiv mig selv, der har betalt for Grooveshark :)

Tilmeldt 29. Sep 10
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

men det er vel youtubes problem, hvis de har ulovlige videoer? muziic linker jo bare til dem. :-) eller tager jeg fejl?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

køber den lille smule i butikker jeg køber,  for jeg køber ikke meget for jeg gider ikke bruge tid på at download musik.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 29. Sep 10
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg synes sku det virker lidt mærkligt at købe musik i butikkerne. man kan både få det billigere og nemmere ved at købe det online. altså hvis ikke man downloader det ulovligt. Stick out tongue

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)