Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Prøv Coaching - Gratis!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej folk i Køge og omegn

Jeg er nyuddannet NLP practitioner og coach, og jeg har tænkt mig at springe ud som selvstændig i nær fremtid - MEN jeg mangler at afpudse mine færdigheder, så jeg har brug for folk, som godt kunne tænke sig en fuld session GANSKE GRATIS. (gælder kun april måned 2011).

Hvad kan man bruge en coach til?

mangt og meget!

Bla. Dilemma i forbindelse med start af virksomhed eller Nervøsitet omkring møder med kunder.

Skriv til mig på:

iv_coaching@yahoo.dk

Mvh

Camilla Lyshøj

 

 

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Camilla,

God idé af få lidt gode referencer og pudset stilen af eller udviklet på den måde, det kan aldrig skade at lytte lidt til en coach.

Kom så folkens...

//

 

 

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Syntes også det er et super tilbudYes

Mvh. Martin

Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

TILBUDDET OM GRATIS COACHING STÅR STADIG VED MAGT!! Big Smile

se hjemmeside: http://ivaerksaettercoachen.mono.net

 

Husk det koster kun en time af din tid

Det værste der kan sker er, at det hjælper dig.

 

mvh

Camilla Lyshøj

Fra Randers
Tilmeldt 2. Sep 10
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Camilla,