Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Prøv Coaching - Gratis!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej folk i Køge og omegn

Jeg er nyuddannet NLP practitioner og coach, og jeg har tænkt mig at springe ud som selvstændig i nær fremtid - MEN jeg mangler at afpudse mine færdigheder, så jeg har brug for folk, som godt kunne tænke sig en fuld session GANSKE GRATIS. (gælder kun april måned 2011).

Hvad kan man bruge en coach til?

mangt og meget!

Bla. Dilemma i forbindelse med start af virksomhed eller Nervøsitet omkring møder med kunder.

Skriv til mig på:

iv_coaching@yahoo.dk

Mvh

Camilla Lyshøj

 

 

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Camilla,

God idé af få lidt gode referencer og pudset stilen af eller udviklet på den måde, det kan aldrig skade at lytte lidt til en coach.

Kom så folkens...

//

 

 

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Syntes også det er et super tilbudYes

Mvh. Martin

Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

TILBUDDET OM GRATIS COACHING STÅR STADIG VED MAGT!! Big Smile

se hjemmeside: http://ivaerksaettercoachen.mono.net

 

Husk det koster kun en time af din tid

Det værste der kan sker er, at det hjælper dig.

 

mvh

Camilla Lyshøj

Fra Randers
Tilmeldt 2. Sep 10
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Camilla,

Det er en god ide at tilbyde folk gratis coaching for at finpudse sine færdigheder. Men der er ikke ret mange som vil benytte sig af tilbuddet.  Hvorfor? Set med kundens øjne er de kun interesseret i et færdigt produkt, en samlet løsning som er nøglen til at løse deres problemer og nå deres mål. Hvis man tilbyder gratis coaching så skal man tilbyde flere gratis coaching sessioner, dvs. et velforberedt program og ikke en session.

Kunden vil ”købe” løsninger, ikke kun enkelte delelementer til en løsning som de ikke kan gennemskue. Derfor tilbyd aldrig ”coaching” men et helt program, som løser hans problemer eller opnå hans mål.  

Kunden først får reelle, stabile og målelige resultater efter flere coaching sessioner. Hvis vi oprigtig ønsker at hjælpe vores kunder til at opnå resultater, er vi forpligtet til at tilbyde dem et program, som består af flere sessioner.

Jeg ved, at de virkelige forandringer ikke kan ses straks, de kan ses efter måske 3. uge eller en måned, men aldrig efter første session. Efter den første session, får kunden en subjektiv oplevelse, derefter tager det lidt tid til den kommer frem i den objektive verden.

Næsten alle kunder efter en eller flere sessioner får en ”krise”. Efter flere sessioner begynder kunden at bevæge sig mod sit mål. De vil ende op med at få reelle og målbare resultater, hvis vi er med til at hjælpe dem gennem “krisen”.

En kunde som har nået sit mål bliver altid glad og taknemlig over at være blevet coachet. Når kunden har nået sit mål vil coachen helt sikkert få feedback fra kunden, dette vil motivere coachen til at arbejde videre. 
Husk også at en glad og tilfreds kunde er den bedste reklame, bedre reklame kan ikke købes for penge.

Held og lykke!

Zina Jensen-Maar

Certificeret Business Coach

 

Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Zina

TUSIND TAK, for din fyldige og konstruktive kritik. Jeg er gået i tænkebox.

mvh

Camilla

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)