Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode oversættere?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Hillerød
Tilmeldt 17. Aug 09
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger nogen som kan oversætte en hjemmeside fra dansk til svensk, engelsk og tysk.

Nogen der har god erfaring med hvem man evt. kunne tage kontakt til?

ProFishingStore.dk - fiskegrej, Waders og fiskeudstyr online - Køb billigt fiskegrej her!

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm, hvad er tidsrammen for det? Størrelsen af siden? og hvilken pris regner du med at betale? 

Jeg går i klasse med både svenskere og tyskere, på en engelsksproget bachelor, sååå ...

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Hillerød
Tilmeldt 17. Aug 09
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin :

Hmm, hvad er tidsrammen for det? Størrelsen af siden? og hvilken pris regner du med at betale? 

Jeg går i klasse med både svenskere og tyskere, på en engelsksproget bachelor, sååå ...

 

Det er faktisk til en ven. Jeg mener ikke at der er nogen tidsramme og mener heller ikke at siden er speciel stor. Men smid mig en pm så tager vi den derfra :) 

ProFishingStore.dk - fiskegrej, Waders og fiskeudstyr online - Køb billigt fiskegrej her!

Fra Horsens
Tilmeldt 9. Mar 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel,

Jeg er tysker og har boet i danmark i to år. Så jeg kunne hjælpe dig med den tyske side. Men lidt mere informationer ville være rart at have. Er siden live allerede, har du et link?

 

Hilsen,

Matthias

Fra Hillerød
Tilmeldt 17. Aug 09
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Matthias Hermes:

Hej Daniel,

Jeg er tysker og har boet i danmark i to år. Så jeg kunne hjælpe dig med den tyske side. Men lidt mere informationer ville være rart at have. Er siden live allerede, har du et link?

 

Hilsen,

Matthias

Hej Matthias

Smid mig lige din mail i en pm så får du lige noget mere info over mail. 

ProFishingStore.dk - fiskegrej, Waders og fiskeudstyr online - Køb billigt fiskegrej her!

Fra Haderslev
Tilmeldt 11. Nov 07
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel

Jag är svensk och arbetar dagligen med översättningar från danska till svenska - och det kan jag vara behjälplig med även i detta fallet

Vär vänlig och skicka ytterligare info till mailadressen nedan och jag återkommer med ett bra pris.

Vänliga hälsningar

Stefan Kalmar
stefan@skr-sprogservice.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)