Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tekstiltryk og syning af puder

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Apr 05
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger et firma, der kan hjælpe mig med produktion af puder. Der er flere forskellige designs i mange farver, så jeg vil foretrække en form for  digitaltryk/transfertryk - altså uden at der skal laves en film. Pft. :-)

Tilmeldt 7. Apr 05
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Slet ingen der ka' hjælpe? Er det simpelthen ikke muligt at finde det jeg ønsker? Skal jeg ændre mine krav? Kan man trykke sådan noget på en helt anden måde? Jeg er åben for inputs :-)

Fra Holstebro
Tilmeldt 12. Feb 09
Indlæg ialt: 236
Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har måske en kontakt du kan bruge hvis du skal have lavet dem i større mængder, produceret i indien, hvis det har interesse så kan du sende mig en mail så skal jeg finde hans kontakt oplysninger på mandag.

 

Mvh.

Martin Mose

mail(a)seasonimport.dk

Tilmeldt 7. Apr 05
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin. Tak for dit svar. Det er dog ikke de store mængder af hver - så jeg håber lidt det kan lade sig gøre i Danmark eller måske et sted i Europa.

Tilmeldt 19. Aug 08
Indlæg ialt: 65
Fra  Dan Supplies Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej !

 

Jeg har lige solgt en t-shirt printer der også kan trykke på andre tekstiler også, så det skulle vel være muligt at han gerne ville trykke dine puder  ....  Så ring eller skriv til mig på tlf. 87119161 / salg@dansupplies.dk og jeg skal hjælpe dig dig med dine tryk...

Mvh.

Michael Carøe

www.dansupplies.dk

www.blaekgrossisten.dk  

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg kan med garanti finde et polsk firma som kan hjælpe dig  men det kræver nok at antallet af puder er 500 og op efter for at pris og opstart af produktion er økonomisk fordelagtigt at få det lavet i Polen.

Du er velkommen til at kontakte mig på nedstående kontaktinfo:

Preben

Tilmeldt 7. Apr 05
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Ikke nogen der kan anbefale firmaer der er gode til tekstilprint, dye sublimation eller lignende?

*Bump

Tilmeldt 7. Apr 05
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Glemte helt: Jeg har muligvis selv adgang til en syerske, så hvis det andet ikke er muligt, skal jeg bare bruge tekstil + tryk.

Tilmeldt 11. Dec 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karsteng! 

Du kan kontakte Veitex, vi både digital-trykker og transfertryk. Vi ligger i Vejle. 

Mvh. Thomas F. Kjems

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)